Administratief medewerker secretariaat
Randstad
HUIS TER HEIDE, NL
3 dagen geleden

Helaas! Wegens onderhoud kun je op dit moment niet online solliciteren. Tip : sla de URL van de vacature op en kom later terug om alsnog te solliciteren.

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER SECRETARIAAT 32 TOT 40 UUR HUIS TER HEIDE 6 MAANDEN

Ben jij op zoek naar een baan waar je je kunt ontwikkelen op het gebied van planning en administratieve vaardigheden? Ben jij een harde werker en kan je snel schakelen?

Werk jij graag in een commerciële branche? Lees dan snel verder!

Voor een organisatie die sociaal-medische adviezen uitbrengt aan voornamelijk gemeentes door het hele land zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 32 tot 40 uur per week.

Het gaat om een tijdelijke functie van 6 maanden met kans op contract bij de opdrachtgever! De afdeling is de schakel tussen de medisch adviseurs, de cliënt en de opdrachtgever

Het bedrijf

De organisatie is een onafhankelijke commerciële organisatie die sociaal-medische adviezen uitbrengt aan voornamelijk gemeentes door het hele land.

Deze adviezen worden door artsen en indicatieadviseurs opgesteld.

Wat ga je doen?

Jij gaat je bezighouden met het behandelen van aanvragen die vanuit gemeentes binnen komen. Dit kunnen aanvragen zijn die burgers bij de gemeente doen in het kader van gehandicaptenparkeerkaarten, Wmo, Leerlingenvervoer en meer.

De opdrachtgevers bevinden zich allemaal binnen de non-proft sector, maar de organisatie is zeker geen non-profit instelling.

De organisatie is zeer dynamisch en daarom vind jij het een geweldige uitdaging om het maximale uit je dag te halen.

Jij gaat er voor zorgen dat er een efficiënte planning wordt gemaakt met een kritische blik voor de adviseurs, je pakt administratieve werkzaamheden op zoals post, mailbox beheren en vraagt medische gegevens op.

Je neemt inkomende telefoon aan en neemt de eerste vragen in behandeling. Je houdt contact met de opdrachtgevers en werkt samen met de adviseurs en accountmanagers.

Daarnaast neem jij deel aan werkoverleggen en denk jij mee over het procesverbetering.

Wie ben jij?

De functie betreft niet zomaar een administratieve functie. Jij bent namelijk iemand die zichzelf dagelijks op de proef stelt om de doelen van die dag te behalen.

Jij kan tijdens je werkzaamheden verschillende balletjes hoog houden en wordt hier ook blij van. De ideale administratief medewerker heeft hbo werk en denkniveau of een mbo diploma afgerond.

Je hebt aantoonbare werkervaring in een commerciële sector. Daarnaast heb jij ervaring in het maken van planningen en heb je al eerder gewerkt in een dienstverlenend bedrijf.

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een gedreven en gezellig team, waar samenwerken en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Het salaris is afhankelijk van ervaring en ligt tussen €1800 en €2100 bruto per maand op basis van 40 uur.

Hoe kan je solliciteren?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben jij enthousiast na het lezen van de vacature? Aarzel dan niet en solliciteer direct via de solliciteren’ button! Nog vragen? Bel of mail ons!

Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

Roos, Ruben en Mayke

Step 2
Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
voortzetten
Aanvraagformulier