Coördinerend Adviseur - Groningen
ItaQ
Groningen
3 uur geleden

e regelingen en projecten als gederfd woongenot, duurzaam herstel, indirecte effecten diepe bodemdaling

  • Procesverbeteringen en optimalisatie van de huidige schadeketens.
  • Optimalisatie van het klachtenproces en de klantsignaalrapportage KCDV
  • Visievorming rondom dienstverlening en de één huishouden, één plan-gedachte’
  • Organisatie-inrichting en integraal werken
  • Functie eisen

  • Ervaring binnen de overheid of uitvoeringsproces gestuurd bedrijf
  • Aantoonbare ervaring in een senior adviseur-expertiserol (5 jaar)
  • Ervaring binnen de overheid of uitvoeringsproces gestuurd bedrijf (4 jaar)
  • Affiniteit met klantcontact en dienstverlening
  • Functie wensen

  • Schriftelijke vaardigheden; een korte en bondige overtuigende schrijfstijl
  • Kennis en ervaring met het overdragen van de visie binnen de organisatie.
  • Projectmatig kunnen werken
  • Kennis en ervaring met sturing geven aan procesverbeteringen
  • Prijs-kwaliteit verhouding in balans tot ervaring en expertise
  • Locatie : Groningen

    Start : 13-06-, 36 uur per week

    Einddatum : 12-12-, met optie tot verlenging

    Recruiter : Lorenzo Boyé, , +31 6

    Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (hoeveel jaar ervaring en verwijzend naar de opdrachtgever) worden in behandeling genomen.

    Attentie :

    Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd.

    De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

    Privacy :

    Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

    Reageren :

    Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan de volgende gegevens :

  • 1. Een recent bijgewerkte CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);
  • 2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;
  • 3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
  • 4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

    Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.

    Wie zijn wij?

    ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in ICT detachering. Klanten noemen ons de Trusted Advisor.

    Omdat we hen altijd positief verrassen. En echt adviseren.

    ItaQ is de Trusted Advisor voor detachering van Interim Professionals in ICT en Internet voor het topsegment van de markt.

    De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisatie in algemeen management tot op een zeer hoog niveau (CIO, CTO, IT-Directie, etc) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project en programma managers, business analisten, etc).

    Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring. We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen bieden aan het topsegment van het bedrijfsleven en overheid.

    Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden.

    Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier