Assistent vestigingsmanager
Luba
Utrecht, Utrecht, NL
4 dagen geleden

Over de functie

Als assistent vestigingsmanager heb jij de dagelijkse leiding over het werk van de monteurs bij de klanten voor de afdeling rioolvernieuwingen.

Je faciliteert de monteurs en kantoormedewerkers in hun werkzaamheden en zorgt voor de juiste inzet van vakkrachten en materieel.

Dit bedrijf stelt hoge eisen aan het leveren van kwaliteit en het is jouw taak deze voor de afdeling te waarborgen. Je onderhoudt contact met zowel opdrachtgevers en de monteurs, daarom is het belangrijk dat jij je kunt inleven in uiteenlopende personen.

Ook heb je een organisatorische verantwoordelijkheid, wat betekent dat je initiatieven aandraagt om groei en continuïteit van de vestiging te stimuleren.

Hierbij schrijf je ook plannen voor het verbeteren van de werkprocessen en implementeer je deze. Je werkt nauw samen met de vestigingsmanager en vervangt hem bij afwezigheid.

Naast het aansturen van de monteurs en jouw werkzaamheden op kantoor heb je ook afspraken buiten de deur, wat voor een fijne afwisseling zorgt.

Kortom, een dynamische en zelfstandige functie die meer gericht is op het mensenwerk’ dan op de techniek.

Wil jij komen werken bij een specialist in alles wat met riolering te maken heeft? Het is een grote organisatie, met een prettige werksfeer en prima arbeidsvoorwaarden.

Ondanks dat ze landelijk meerdere vestigingen hebben, werken ze op de vestiging lokaal.

Bij dit bedrijf wordt er veel geïnvesteerd in jouw persoonlijke ontwikkeling; er worden veel cursussen aangeboden die je extern of intern kunt volgen.

Ook zijn er ruime doorgroeimogelijkheden, zowel naar een kantoorfunctie als in de breedte als je een keer een andere tak van het bedrijf wilt leren kennen.

Op de vestigingen heerst de sfeer van een echt familiebedrijf. Iedereen is betrokken bij elkaar. Om het jaar gaat het bedrijf met zijn allen naar de Efteling en de hele familie mag dan mee, ook eventuele kleinkinderen!

Jij bent / hebt :

  • Een afgeronde mbo of hbo opleiding, bij voorkeur in een technische richting
  • Een aantal jaren relevante werkervaring in de installatietechniek of GWW branche
  • Organisatorisch sterk en goed in relatiebeheer
  • Woonachtig in de omgeving Utrecht
  • Wat wij bieden

  • Een fulltime functie, direct op contract bij een hecht familiebedrijf
  • Een goed salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • 25 vakantiedagen en 13 adv dagen
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Een verantwoordelijke functie met veel vrijheid voor eigen inbreng
  • Veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Werktijden 07 : 30 - 16 : 30
  • Hoe je solliciteert

    Snel. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging.

    Zo weet je zeker dat je sollicitatie aan ons is verstuurd. Binnen 1 werkdag krijg je een reactie van de intercedent bij jou in de buurt.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier