Specialist Verzuimadministratie
BAM Infra Nederland
Bunnik, NLD
2 dagen geleden

Building a sustainable tomorrow

Weet jij alles over Vitaliteit en Gezondheid en heb jij up-to-date kennis van wet- en regelgeving op dit gebied? Wil je jouw collega’s bij BAM helpen met het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen op dit vlak?

Lees dan snel verder en ga aan de slag als Specialist Verzuimadministratie bij BAM.

Jouw missie

Als Specialist Verzuimadministratie bij BAM ben jij verantwoordelijk voor het van A tot Z oplossen van HR-vragen en problemen van de interne klant.

Klanten nemen contact met jou op per mail of telefoon. Durf jij het aan om net dat stapje extra te zetten en daardoor bij jouw collega’s een echte WOW’- ervaring te creëren?

  • Je inventariseert de behoeften van de interne klanten en je probeert hen zo goed mogelijk te helpen met hun vragen en / of problemen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele administratieve proces rondom (bijzonder) verlof, salariswijzigingen en arbeidsvoorwaarden.
  • Je bent verantwoordelijk door het administratieve proces rondom de Wet verbetering Poortwachter en je voert de gevolgen van verzuim op primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden door.
  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie en administratie in samenwerking met UWV en verzekeraar.
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor kwaliteitsbewaking en beleidscontrole.
  • Je kijkt kritisch naar het proces en komt met initiatieven om de dienstverlening en processen te standaardiseren en te optimaliseren.
  • Wat breng je mee?

    Om deze rol goed in te kunnen vullen, ben goed thuis in de financiële en administratieve kant van sociale wetgeving (WIA / IVA) en de Wet verbetering Poortwachter.

    Je begrijpt de rol van de werkgever als Eigen Risico Drager en je kent de processen die in samenwerking met UWV en verzekeraars moeten worden uitgevoerd.

    Deze ervaring kun je zowel vanuit HR-, Payroll- of verzekeraarsperspectief hebben opgebouwd. Jij bent in staat om complexiteit terug te brengen tot gestandaardiseerde processen.

    Daarnaast kun jij uitstekend samenwerken in een team. Je kunt goed omgaan met feedback, je bent klantgericht en resultaatgericht.

    Maar boven alles ben je iemand die begrijpt wat de behoefte van de klant is en ben jij proactief en doorlopend bezig met het verbeteren van de dienstverlening aan de interne klanten.

    Hierin is keten denken’ van groot belang. Het is belangrijk te begrijpen hoe jouw eigen bijdrage een bijdrage levert aan het grotere geheel.

    Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel

  • Je beschikt bij voorkeur over hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt kennis over (of je wilt deze op doen) financiële en administratieve processen rond verzuim (WIA / IVA, WVP, ERD)
  • Kennis en ervaring met het werken met verschillende cao’s is een pré.
  • Je hebt kennis van Excel.
  • Je bent in staat om concrete doelen te stellen, werkt samen en neemt verantwoordelijkheid voor je resultaten.
  • Je hebt oprechte interesse om processen te optimaliseren (Lean), streeft hierbij naar eenvoud en communiceert helder & concreet.
  • Wat kun je van ons verwachten?

    Binnen BAM realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben.

    Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke groei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt, jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren.

  • Een goed salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
  • Een fulltime baan, maar er is ook de mogelijkheid om parttime te werken.
  • 40 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Laptop
  • Cao Bouw & Infra
  • Opleidingen
  • Kortingen op onze collectieve zorgverzekering, korting van ongeveer 40% bij de aangesloten sportscholen en korting op producten in de HP store.
  • Jouw werkomgeving

    De standplaats van deze rol is Bunnik. Bij BAM is het mogelijk om deels thuis en deels op kantoor te werken.

    Wie zijn wij?

    De afdeling HR Admin & Payroll, onderdeel van People Services, is verantwoordelijk voor de dagelijkse / primaire HR-dienstverlening.

    People Services bedient de gehele BAM Organisatie Nederland van circa 8.000 medewerkers. People Services heeft een nieuwe manier van operationele sturing (operationeel management gecombineerd met zelforganisatie) en houdt zich bezig met het optimaliseren van processen.

    Als HR Medewerker heb je op de afdeling Services 90 collega’s, waarvan 8 personen jouw directe collega’s zijn.

    De afdeling People Services verzorgt de volledige personeels- en salarisadministratie van BAM en voert sociale en fiscale wetgeving uit.

    Tevens verzorgt de afdeling het eerstelijns klantcontact voor manager / medewerker / HR Business Partner bij vragen over HR-regelingen, (lopende) mutaties en BAM People / SuccessFactors.

    Het continu verbeteren van processen om de dienstverlening aan (interne) klanten verder te optimaliseren staat daarbij centraal.

    Werken binnen de afdeling People Services betekent werken in een prettige, open en dynamische omgeving met professionele en gedreven collega’s.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier