Klantassistent(e) MKB
Zorg van de Zaak
Utrecht, NL
2 dagen geleden

Wat ga je doen?

Ben jij assertief, ondernemend en een teamspeler? Dan is deze vacature iets voor jou!. Wij zijn op zoek naar een klantassistent bij Klantteam MKB.

Als klantassistent ben je primair verantwoordelijk voor het reguleren van de dienstverlening en de daarbij behorende operationele planning van onze klanten.

Je bent verantwoordelijk voor een goede administratieve ondersteuning en inzet van de professionals.

Na de dagstart sta jij te popelen om onze klanten te woord te staan. Met je eerste klant heb je gelijk een goed gesprek over duurzame inzetbaarheid.

Jij hebt de nodige contractkennis in huis om hem / haar juist te adviseren. De klant is overtuigd en je sluit het gesprek vriendelijk af.

Je volgende contact is met een cliënt die is verhinderd en zijn afspraak graag wil verzetten. Hij weet dat hij eigenlijk toestemming moet hebben van zijn werkgever maar jij zorgt voor een vriendelijke en correcte afhandeling binnen de kaders.

De volgende klant mailt jou omdat hij onze website bekeken heeft maar wil graag wat extra informatie. Je vraagt naar de wensen en behoeften van de klant en bespreekt de opties.

Uiteindelijk vinden jullie de dienstverlening of expertise die precies voldoet aan de verwachting van de klant. Weer een klant verwonderd! Tijd voor een pauze, je speelt even een potje tafeltennis en kan er weer tegenaan.

Als klantassistent binnen het team MKB ben je in staat een optimale relatie op te bouwen met onze professionals en klanten.

Je onderhoudt actief contact met professional en klant om eventuele wensen en vragen om te zetten in op de klant toegespitste dienstverlening.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je zorgt voor de uitvoering van administratieve taken voor zowel de klant als de professional, o.a. met betrekking tot de werknemers- en werkgeversdossiers.
  • Je bewaakt (contract)afspraken welke gemaakt zijn met de (interne)klant.
  • Je signaleert verschillen in contractuele afspraken en de operationele uitvoering daarvan en onderneemt actie.
  • Je bent een duizendpoot in efficiënt plannen, voorbereiden en bewaken van de agenda’s.
  • Je ziet behoefte van expertise vanuit de eigen organisatie of bij providers en bewaakt dit traject op kwaliteit en tijdigheid van uitvoering.
  • Je hebt inzicht in de ontwikkelingen bij de klant. En bent in staat de dienstverlening richting de klant af te stemmen op basis van deze kennis, en op basis van de specifieke wensen van de klant.
  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen, waar nodig escaleren richting management, van calamiteiten bij zijn / haar klant(groep).
  • En het intensief communiceren met de klant over de calamiteit en de gekozen oplossing.

  • Je verricht werkzaamheden in de uitvoering van de functie, conform het kwaliteitshandboek.
  • Je zorgt dat indien nodig je contact hebt met het UWV, de curatieve sector, of met externe providers van dienstverlening.
  • Je bent vaardig op het gebied van digitale service en geeft o.a. ondersteuning aan klanten / cliënten die gebruik maken van ons online portaal Zorg van de Zaak online .
  • Wat breng je mee?

    Je denkt in oplossingen en mogelijkheden en krijgt energie van veranderingen. Je bent een duizendpoot , proactief en communicatief sterk en bent in staat optimaal de MKB klant te bedienen.

    Je hebt affiniteit met de bedrijfsgezondheidszorg en specifiek de behoefte van MKB klanten. Je draagt proactief je steentje bij. Functie eisen :

  • Vermogen om (eigen) werk te organiseren en controleren
  • Commerciële vaardigheden
  • Schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
  • Resultaat- en klantgerichtheid
  • Accuraatheid en zelfstandig kunnen werken
  • Betrokkenheid en flexibiliteit
  • Je bent een kei in samenwerken
  • Wat bieden wij?

    Een interessante, uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving die volop in ontwikkeling is. Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals goede opleidingsmogelijkheden en pensioenregeling.

    Het betreft een functie voor 32-40 uur en de werklocatie is Utrecht.

    Over ons

    De dienstverlening van Zorg van de Zaak is erop gericht om mensen optimaal te laten functioneren in hun baan. Onze bedrijfsartsen bieden advies, inzicht en oplossingen over de mate van inzetbaarheid en de benodigde zorg die nodig is om gedeeltelijk of geheel te kunnen terugkeren in werk.

    In dat kader bieden wij preventie, verzuimbegeleiding, re-integratie en medische keuringen. Omdat wij geloven dat mensen gelukkiger zijn als ze kunnen deelnemen in werk en maatschappij.

    Met dat gedachtegoed streven we ernaar mensen gezond en inzetbaar te houden en mensen zo optimaal mogelijk te laten functionerenZorg van de Zaak is de landelijke arbodienst die deel uitmaakt van het Zorg van de Zaak Netwerk.

    Zorg van de Zaak Netwerk is een uniek netwerk dat bestaat uit diverse organisaties op het gebied van bedrijfs gezondheidszorg, leefstijlzorg en medische zorg.

    Interesse?

    Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb jij specifieke vragen over deze vacature? Mail dan Claudia Kuijer Klantteamleider MKB via claudia.kuijer zorgvandezaak.nl

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier