Customer Care Medewerker (Elektrisch Vervoer)
Total
Den Haag, NL
6 dagen geleden

Heb jij affiniteit met mobiliteit en duurzaamheid? Heb je ervaring in samenwerking met grootzakelijke klanten? Ben je kritisch, proactief en gefocust op klantprocessen?

Dan is Total op zoek naar jou en komen we graag met je in contact!

Customer Care Medewerker (EV)

32-38 uur

Total Nederland biedt producten en diensten op het gebied van (schone) brandstoffen, elektrisch laden, smeermiddelen, bitumen, tankpassen, parkeren, pechhulp en carwash voor de B2G, B2B en B2B2C markt.

Total zet volop in op de energietransitie; de belangrijkste strategische pijler is klanten voorzien van veilige, schone en betaalbare energie.

Verspreid over Nederland heeft Total zo’n 385 tankstations, een 100-tal CNG-stations en ca 6.000 laadpunten.

De afdeling EV binnen het onderdeel Mobility & New Energies van Total Nederland realiseert elektrische laadinfrastructuur.

Onze klanten zijn provincies, steden, tankstations en (grotere) zakelijke klanten. We hebben een stevige groeidoelstelling en zijn daarom op zoek naar een extra Customer Care Medewerker (EV) .

Jouw verantwoordelijkheid

Je coördineert het proces tot succesvolle realisatie van een (publieke) laadbehoefte met onze partners en met EV-team van Total New Energies.

Je verleent efficiënte en tijdige operationele ondersteuning aan de interne organisatie, partners waarmee Total werkt en klantondersteuning aan externe relaties.

Je voedt de systemen met correcte informatie, coördineert de rapportages gemaakt door de data-specialisten voor klanten en interne processen.

Dagelijks heb je contact met onze stakeholders en leveranciers.

Wat ga je dagelijks doen

  • Coördinatie van aanvraag t / m realisatie van nieuwe laadpalen, gebaseerd op contracten en locatievoorstellen;
  • Rapporteren over de status van aanvragen;
  • De gerelateerde administratie bijhouden en opvolgen;
  • Contact onderhouden met de helpdesk ten aanzien van klantvragen (EV-rijders, gemeenten, aannemers, netwerkbeheerders, mobiele dienstverleners);
  • Verwerken van EV-aankooporders / opdrachtbevestigingen;
  • Ondersteunen met invoer van klantgegevens in ERP-systeem en eigen EV-portal;
  • Correcte en tijdige facturering;
  • Afhandelen van klantvragen en aanspreekpunt voor backoffice dienstverleners;
  • Verwerken van data en het opstellen van relevante managementrapporten.
  • De ideale Customer Care Medewerker EV

    Je bent een multi-tasker en werkt gestructureerd. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden ben je een echte verbinder.

    In dit snelgroeiende onderdeel komt jouw flexibele houding goed van pas. Je bent in staat om snel te reageren in ad hoc situaties en beschikt over probleemoplossende vaardigheden.

    Je bent een teamspeler. Je stelt kritische vragen en uiteraard doe je proactief suggesties voor procesverbeteringen.

    Jouw skills

  • Een afgeronde hbo-opleiding;
  • Enkele jaren relevante werkervaring op een binnendienst of een sales supportafdeling;
  • Ervaring met B2B-dienstverlening;
  • Ervaring met MS Office en SAP;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met werken in een internationale organisatie is een pre;
  • Accuraat en oog voor detail;
  • Goede planning- en organisatievaardigheden.
  • Ons aanbod

    Een marktconform salaris gebaseerd op kennis en ervaring. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

    Doorgroeimogelijkheden, zowel nationaal als internationaal. Een prettige werksfeer met fijne collega’s.

    Wie zijn wij

    Total is al bijna 100 jaar actief in energie. Met 98.000 medewerkers verspreid over 130 landen begrijpen wij de energiewereld als geen ander.

    Een groot gedeelte van onze energie produceren wij zelf. En een groeiend aandeel komt uit alternatieve bronnen, zoals windenergie en zonne-energie.

    Wij willen graag uitgroeien tot de grootste speler op het gebied van verantwoorde energie.

    Total Nederland heeft haar kantoor in Den Haag. Hier werken bijna 200 collega's op een professionele maar informele manier met elkaar samen.

    Naast het werk is er volop gelegenheid om je collega’s te leren kennen, ook in tijden van corona.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier