Customer Journey Expert Mortgages NL
ING Group
Amsterdam, NL
3 dagen geleden

Customer Journey Expert bij Tribe Mortgages NL (Amsterdam)

Hypotheken succesvol in de markt zetten!

Als Customer Journey Expert (CJE) binnen de afdeling Mortgages NL heb je een cruciale rol in het verbeteren van onze klantbediening en ligt de focus op digitale processen.

Op het gebied van hypotheken weet je je als geen ander in te leven in onze verschillende doelgroepen (klanten, sales, operations, toezichthouders) en hun behoeften.

Je kunt dit naadloos vertalen in een passend aanbod vanuit ING en in vlekkeloos werkende processen binnen de organisatie.

Dit komt, omdat je een scherpe denker bent, maar ook, omdat je als vanzelfsprekend de handen uit de mouwen steekt en het initiatief neemt.

Zelfstandig en samen met de collega’s in je team. Daarbij ben je besluitvaardig, resultaatgericht, durf je dingen anders’ te doen en heb je de vaardigheden om goed en makkelijk met veel verschillende betrokkenen te schakelen.

Concreet :

  • Jouw startpunt is je klant, zowel extern als intern. Je onderzoekt waar kansen en behoeften liggen door analyses van de markt of feedback van klanten, door in overleg te gaan met stakeholders zoals sales en operations en vervolgens concrete digitale oplossingen te realiseren.
  • Jij bent een kei in het digitaliseren en optimaliseren van processen.
  • Samen met je team ben je end-to-end verantwoordelijk voor de implementatie.
  • Door jouw data analyse skills ben je in staat om goed onderbouwde beslissingen te nemen.
  • Met jouw sterke IT affiniteit krijg je energie van het implementeren van nieuwe tooling en features om het hypotheekproces te digitaliseren en optimaliseren.
  • Je verzorgt de commerciële uitrol en je zorgt dat alle benodigde middelen kwalitatief hoogwaardig én op het juiste moment beschikbaar zijn.
  • Niet alleen de uitingen die jouw processen extern onder de aandacht brengen, maar bijvoorbeeld stem je ook met onze operations-collega’s af hoe ze met het nieuwe proces kunnen gaan werken.

    Jouw werkomgeving

    Als Customer Journey Expert werk je op dit moment vanuit huis, maar normaal gesproken vanuit Amsterdam in een team dat we een Squad’ noemen.

    Je werkt in het squad samen met ongeveer 7 collega’s in een zelfsturend multidisciplinair team dat bestaat uit collega’s uit de business en IT.

    Daarnaast ben je onderdeel van een Chapter’; een team waarin collega’s uit verschillende delen van de afdeling met elkaar samenwerken om hun expertise te vergroten.

    We werken conform het Agile gedachtegoed en volgens het Spotify-model. Deze manier van werken geeft jou veel ruimte om je kennis en ervaring helemaal te benutten en elke dag weer het beste uit jezelf te halen.

    Zie voor meer info over onze werkwijze : https : / / www.youtube.com / watch?v D3iu2kfZ3w4. Jij werkt binnen de Tribe Mortgages NL.

    Werken bij ING betekent werken in een zeer dynamische omgeving, waar de ambitie is om koploper te zijn en te blijven in het (internationale) bankwezen.

    Verder onderschrijf je de waarden van ING, vind je het vanzelfsprekend je in je werk ook naar deze waarden te gedragen en ben je net als alle ING medewerkers bereid de bankierseed af te leggen.

    Zie voor meer informatie hierover https : / / www.ing.jobs / Nederland / Over-ING / Orange-Code.htm

    Daarnaast :

  • Heb je een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau;
  • Heb je aantoonbare werkervaring in een digitale omgeving;
  • Heb je sterke stakeholder management skills;
  • Ben je flexibel en enthousiast;
  • Gaat je hart sneller kloppen van Customer Experience, Business Process Modelling & digitalisering;
  • Heb je kennis van IT en / of ervaring in het samenwerken met IT’ers;
  • Beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Werk je in internationaal verband samen met collega’s uit diverse culturen
  • Interessant arbeidsvoorwaardenpakket

    In deze full-time functie (36 uur) heb je als Customer Journey Expert Hypotheken Service bij ING :

  • Een goed salaris passend bij jouw kwaliteiten en ervaring;
  • Een Keuze Budget om zelf te beslissen over een deel van je arbeidsvoorwaarden;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • NS Businesscard of een reiskostenvergoeding voor je woon-werk verkeer
  • Pensioenregeling;
  • Korting op diverse verzekeringen, korting op contributie bij meer dan 2000 sportcentra;
  • Ontwikkeling en doorgroei

    Binnen ING realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben.

    Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren.

    We ondersteunen je graag in je doorgroei, zowel horizontaal als verticaal, en we bieden je goede carrièrekansen.

    Meer weten of solliciteren?

    Herken jij je in dit profiel? Solliciteer dan nu en word Customer Journey Expert Mortgages NL bij ING. Als je nog vragen hebt over deze functie, kun je contact opnemen met Corine Bus, Chapter Lead Mortgages NL, via Corine.

    bus ing.com. Wij maken graag kennis met je!

    Ben jij al zeker van je keuze en wil jij aan de slag Customer Journey Expert Mortgages NL bij ING? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier