(GESLOTEN) Medewerker procesbeheer en kwaliteit Jeugdwet
Daerom!
Bilthoven,NL
5 dagen geleden

Opdracht

Je coördineert en beheert samen met de medewerker Kwaliteit en processen in het Sociaal Domein de werkprocessen van de mid- en backoffice in het sociaal domein voor wat betreft de verwerking van indicaties in de systemen (facturatie, berichtenverkeer, data).

Je brengt daarin specifieke kennis van de processen in het kader van de Jeugdwet mee en ook kennis van ZorgNed, Excel, Power BI.

De werkzaamheden zullen in onderling overleg worden afgestemd en bevatten onder meer :

Coördineren / aansturen van :

  • Midoffice Vragen beantwoorden over administratie Jeugd.
  • Backoffice Meekijken met (administratieve) dossiers bij vragen Jeugd.
  • Samenwerking Midoffice, Backoffice en functioneel beheer
  • Functioneel beheer Oplossen inrichtingsfouten ZorgNed.Inrichten nieuwe contracten (incidenteel).
  • Daarnaast is van belang dat er regelmatig kwaliteitstoetsen plaatsvinden op :

  • Doorlooptijden berichtenverkeer (landelijke en regionale afspraken hanteren);
  • Declaratieberichten Wmo en JW;
  • Factuurafhandeling;
  • Werkzaamheden medewerkers mid- en backoffice;
  • Beoordelen van het juiste gebruik van ZorgNed.
  • Uitvoeren van :

  • 4-ogen principe op IBAN nummers samen met functioneel beheer (incidenteel);
  • Terugvorderingen, controle op openstaande terugvorderingen;
  • Wisseling van AGB codes en rekeningnummers op verzoek van aanbieders, regionale afstemming nodig;
  • Deelname aan diverse lokale en regionale overleggen mbt mid- en backoffice werkzaamheden.
  • Projecten :

  • Implementatie Berichtenverkeer 3.0, gemiddeld 4 uur per week (tot eind januari);
  • Doorontwikkelen monitor sociaal domein en BI-tool. Samen met data-analist, beleid en controller;
  • Datagedreven werken, diverse vragen per week / maand. Samen met data-analist en controller.
  • Vereisten / knock-outcriteria

    1. Uurtarief maximaal € 75,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk

    Gunningscriteria (weging)

  • 2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten);
  • 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met data gedreven werken, monitoring en het optimaliseren van werkprocessen specifiek voor Jeugd binnen een gemeentelijke instellingen (35 punten);
  • 4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaren met de verwerking van het berichtenverkeer financiële administratie voor het Sociaal Domein binnen een gemeentelijke instelling (20 punten)

    5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de applicatie ZorgNed (20 punten). 6. Beschikbaar uiterlijk per 23 november 2020 (10 punten).

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier