Klantenservice medewerker
Hartd.
Deventer, NL
5 dagen geleden

Functieomschrijving

Dagelijks heb je veel telefonisch contact met diverse huurders en klanttevredenheid is ten alle tijde jouw einddoel. Je komt actief met procesverbeteringsvoorstellen om de klant nog meer tevreden te stellen.

Een klacht wil je zo snel mogelijk oplossen. Dat zie je als een uitdaging!

  • Het signaleren van klachten
  • Doet verbetervoorstellen, implementeert verbetervoorstellen
  • Opstellen van rapportages
  • Het maken van verbetervoorstellen
  • Functie eisen

  • MBO denk- en werkniveau
  • Technische achtergrond in opleiding of werkervaring
  • Kritische vragen kunnen stellen
  • Processen optimaliseren
  • Wet- en regelgeving
  • Humor
  • Stressbestendig
  • Overtuigingskracht
  • Arbeidsvoorwaarden

    Conform CAO woondiensten

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier