Administrateur Import
Intratuin
Woerden
6 dagen geleden

Het groenste bedrijf van Nederland is op zoek naar een Administrateur

Wij zoeken jou!

Intratuin’s missie is om mensen dichterbij een natuurlijke manier van leven te brengen. Met voldoende groen, frisse lucht, ontspanning, rust en mooie dingen om je heen.

Klinkt dat als iets waar jij óók blij van wordt? Heb je daarnaast een passie voor cijfers, ben je een topper in het voeren van financiële administratie en is nauwkeurigheid en betrouwbaarheid’ jouw tweede naam?

Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als kersverse Administrateur, ontferm jij je samen met je collega’s over de financiële administratie. Je krijgt de verantwoordelijkheid over een specifiek taakgebied binnen Intratuin, namelijk import.

  • De uitdaging ligt in de tweedeling van je werkzaamheden. Aan de ene kant verwerk, controleer, corrigeer je een aantal belangrijke zaken, zoals;
  • de (inrichting van de) administratie van je BV, de welbekende periodieke afsluitingen etc. En aan de andere kant controleer je en voer je analyses uit op zaken als grootboekrekeningen, balans rekeningen en sub administraties.

    Dit doe je met behulp van verschillende systemen en Excel. De functie biedt een mooie uitdaging voor een financiële topper die zich graag wil vastbijten in een mooie financiële puzzel, maar ook het fijn vindt om met de voeten in de klei’te staan en bij te springen als je collega van de crediteuren administratie het te druk heeft.

    Om de functie goed uit te kunnen voeren heb je, naast zo’n 5 jaar soortgelijke werkervaring, ook minimaal een afgeronde opleiding MBO Administratie niveau 4, aangevuld met een Moderne bedrijfsadministratie.

  • Het is belangrijk dat je ervaring hebt met soortgelijke administratieve inrichtingen en dat je ervaring hebt opgedaan met het voeren van import administratie.
  • Daarnaast is het belangrijke dat je goede kennis hebt van Excel en snel je weg weet te vinden in ERP pakketten.

    En verder?

    Jouw werkplek het hoofdkantoor in Woerden is licht en open, er zijn véél planten aanwezig, het koffiezetapparaat is nooit ver weg en het restaurant op de 4de verdieping is iedere dag een uitgebreid lunchassortiment te vinden : vers, lokaal, plantaardig ( ), voor ieder wat wils.

    Wij zorgen natuurlijk voor een laptop en we hebben een fietsplan (lekker groen!). Je krijgt bij de job 31 vakantiedagen.

    En als je het fijn vindt om een paar dagen in de week vanuit huis te werken, is dat geen enkel probleem.

    Leuk om te weten

    Intratuin is opgericht in 1980 door acht slimme, ambitieuze en een tikkeltje eigenwijze ondernemers. Nu, 42 jaar later, heeft de keten 65 vestigingen (54 in Nederland, 3 in België en 10 in Duitsland), een servicekantoor in Woerden, een distributiecentrum voor hardwaren in Den Bosch en een distributie-centrum voor groen in Aalsmeer.

    Er zijn meer dan 3.300 medewerkers in dienst en Intratuin bereikt jaarlijks zo’n 12,5 miljoen klanten!

    Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Laat van je horen door via onderstaande button te solliciteren.

    We zien ernaar uit om met je kennis te maken!

    Groene groet,

    Het Intratuin Finance team

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier