Manager klantenservice
Mobiel.nl
Leidschendam, NL
4 dagen geleden

Dit zijn wij

Duidelijkheid creëren in de ingewikkelde telecomwereld, dat is waar we vanaf dag 1 in uitblinken. We zijn groot geworden onder de naam Studentmobiel, maar inmiddels kent heel Nederland ons als Mobiel.

nl : dé plek waar je op een slimme manier zelf je keuze kunt maken voor een spiksplinternieuwe telefoon, een abonnement met smartphone of sim-only abonnement.

Ook je ideale pakket voor internet, tv en bellen voor thuis stel je bij ons eenvoudig samen. We kennen ons vak als geen ander.

Toch staat onze ontwikkeling nooit stil. En die van onze 120 collega’s dus ook niet. Ons team van ijverige studenten, pientere net afgestudeerden en echte specialisten leert dagelijks van elkaar.

Dat gaat uiteraard hand in hand met gezelligheid. Vier jij ons volgende succes met ons mee?

Dit ga je doen

Ons klantenserviceteam bestaat uit 40 klantenservicecollega’s, 5 teamleiders, 2 opleidingscoördinatoren en een kwaliteitscoach.

Klanten kunnen ons iedere dag van de week telefonisch, per e-mail, chat en WhatsApp bereiken en op al deze kanalen leveren we service om door een ringetje te halen.

Dat die service zo goed is blijkt wel uit onze bíjna 5 sterren op Trustpilot en onze hoge CES en NPS. Daar zijn we natuurlijk maar wat trots op.

Het is dan aantrekkelijk om lekker achterover te leunen, maar onze dienstverlening kan natuurlijk nóg beter, onze klantcontactratio kan nóg verder omlaag en ons servicelevel kan nóg verder omhoog.

En dat terwijl de sfeer binnen het team goed blijft en je aandacht hebt voor zowel het werkende als het privéleven van onze collega’s.

Hoe? Jij hebt bergen ervaring, een voorliefde voor data-driven werken en communicatieve skills van het hoogste niveau. Wij hebben een flinke hoeveelheid data en slimme én gezellige collega’s die ons bedrijf en onze markt van binnen en van buiten kennen. You do the math.

Zo ziet je takenpakket eruit

  • Jij zet goede ideeën om in concrete actiepunten en rust niet voor het resultaat behaald is
  • Je bent hét aanspreekpunt voor het volledige klantenserviceteam, directie en andere afdelingen
  • Je bent verantwoordelijk voor een blij en goedwerkend team, het aannemen van nieuwe talenten en je houdt de bezetting en het verloop goed in de gaten
  • Je voert proeftijd-, evaluatie- en verzuimgesprekken
  • Jij bent met je team de oren en ogen van het bedrijf. Je bent scherp op de statistieken en werkt samen met andere afdelingen actief aan het verbeteren van deze informatie.
  • Ook / juist als belangrijke inzichten nog niet beschikbaar zijn

  • Onder meer op basis van jouw heldere dag-, week- en maandrapportages gaat de rest van de organisatie aan de slag om zichzelf iedere keer te verbeteren
  • Collega’s kunnen met al hun vragen, problemen en strubbelingen op zowel werk- als privégebied bij jou terecht
  • Samen met jou willen we onderzoeken welk softwareplatform voor klantcommunicatie het best bij ons past en of we willen migreren
  • Dit ben jij

  • Je bent net als wij niet dol op de term, maar als je diep in je hart kijkt ben je stiekem een echte peoplemanager
  • Je houdt van data-driven werken en bent communicatief sterk. Een gouden combinatie
  • Jij ziet altijd wel iets dat beter, sneller, makkelijker of leuker kan en hebt genoeg lef om daarmee aan de slag te gaan
  • Jij hebt een oog voor het talent van ieder teamlid en weet deze als geen ander in het zonnetje te zetten
  • Je coacht, motiveert, geeft én vraagt feedback
  • Als je al een aantal jaar ervaring hebt met het aansturen van een klantenserviceteam is dat een dikke vette pre
  • Je hebt je hbo- of wo-diploma op zak
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Wie slim kiest, kiest

  • Een leuke baan in een e-commerce organisatie. We hebben onze sporen dubbel en dwars verdiend, maar vinden onze start-up cultuur zo leuk dat we m niet los kunnen laten
  • Alle ruimte voor eigen initiatief. We helpen je graag om het beste in jezelf naar boven te halen en je -binnen én buiten je vakgebied-professioneel te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het organiseren van Mobiel.nl Masterclasses
  • Een jonge (gemiddelde leeftijd 28 jaar) en talentvolle club collega's. We houden van hard werken maar ook van met elkaar proosten op het weekend.
  • Dat doen we dan ook regelmatig, zelfs nu we elkaar nauwelijks op kantoor kunnen treffen

  • Ook buiten het werk doen we af en toe leuke dingen met elkaar en het coronavirus kan ons hier maar moeilijk in stoppen.
  • Voor via Zoom Crazy 88, een escaperoom of bingo spelen draaien wij onze hand niet meer om

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier