Demand Planner
B&S
Hoofddorp
5 dagen geleden

Verleg jouw grenzen als Demand Planner

Als Demand Planner ben jij verantwoordelijk voor het monitoren en signaleren van de stock binnen onze organisatie. Je weet wat en wanneer er besteld moet worden, en je houdt de voorraadniveaus in de gaten.

De beschikbaarheid van producten en ontwikkelingen in onze productgroepen zijn voor jou geen geheim. Jij zorgt ervoor dat de lijntjes kort blijven en de processen rondom inkoop soepel verlopen.

Verder heb je contact met onze interne en externe stakeholder en informeert onze Category Managers waar nodig.

Binnen jouw rol als Demand Planner begeleid jij de inkoopactiviteiten en houd jij je bezig met het opvolgen en optimaliseren van processen evenals het oppakken van diverse coördinerende en administratieve taken.

Deze functie geeft jou de gelegenheid om jouw coördinerende, analytische en commerciële vaardigheden te combineren.

Tot je takenpakket behoren onder meer :

  • Het onderhouden van contact met internationale A-merk leveranciers;
  • Het bijhouden van het complete order proces en de administratie rondom de orders. Je werkt hierin nauw samen met onze Category Managers;
  • Het beheren en uitvoeren van processen in ons ERP systeem ten behoeve van het orderproces;
  • Het ontwikkelen, opstellen en opvolgen van rapportages, analyses en overige stuurgegevens;
  • Het beantwoorden van vragen van interne en externe stakeholders;
  • Het anticiperen op marktontwikkelingen en consumentengedrag.
  • Dit ben jij

  • Je beschikt over een afgeronde commerciële of bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO -niveau;
  • Je hebt 5-10 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent organisatorisch sterk en uitstekend in staat het overzicht te bewaren;
  • Je bent sterk in projectmatig, doelgericht en data gedreven werken;
  • Je bent creatief, klantgericht en bent van toegevoegde waarde door jouw manier van aanpakken;
  • Je werkt graag zelfstandig, neemt initiatieven en bent in staat om buiten de gebaande paden te werken;
  • Je beschikt over uitstekende vaardigheden in Excel;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • en bovenal ben je een doorzetter!
  • Wij bieden jou

  • Een goed salaris aansluitend bij jouw ervaring, plus een jaarlijkse vaste kerstbonus en een prestatieafhankelijke bonus;
  • De meest up-to-date hardware (zoals een laptop en mobiel) en software om je werk zo goed mogelijk uit te kunnen voeren;
  • 25 vakantiedagen, en de mogelijkheid om extra dagen te verdienen;
  • Een reiskostenvergoeding van maximaal 75 km enkele reis als je op kantoor werkt of een thuiswerkvergoeding als je op afstand werkt;
  • De mogelijkheid 20% van jouw werktijd vanuit huis te werken
  • Dagelijkse contacten over de hele wereld, wat iedere dag anders maakt;
  • Een goede en informele werksfeer in een jong en ambitieus team;
  • Werken in een gevestigde organisatie mét een jonge en dynamische mindset en een sterke groeiambitie.
  • Let op :

    Om bij ons te mogen werken en om in ons magazijn en bij de winkels achter de douane te kunnen komen, heb je een Airport ID Card nodig.

    Je ontvangt de Airport ID Card wanneer je een Verklaring van Geen Bezwaar (VGB) hebt ontvangen. Je komt te werken in een sterk beveiligde douaneomgeving, daarom is de VGB-verklaring vereist.

    Één van de voorwaarden is dat je de afgelopen 8 jaar op een adres in Nederland bent ingeschreven.

    Dit is CAPI / B&S Retail

    Capi / B&S Retail is onderdeel van B&S. Met ons toonaangevende aanbod van onder meer elektronica, cosmetica en drank zijn wij te vinden op diverse luchthavens in Europa en daarbuiten.

    Onze unieke winkelconcepten bieden reizigers een inspirerende winkelervaring.

    Onze ambitie? Groeien; dus we staan altijd op scherp. Wij handelen doelgericht en efficiënt. Dat lukt alleen met de juiste mensen op de juiste plek.

    Als je bij ons aan de slag gaat, krijg je alle ruimte om je te ontwikkelen en zelfstandig jouw rol uit te voeren.

    Je werkt met gedreven collega’s, die altijd voor het beste resultaat gaan. Dit, gecombineerd met de dynamische retail wereld zorgt voor grote afwisseling, iedere dag weer!

    Het sollicitatieproces

    Solliciteren

    Solliciteer, stuur jouw cv & motivatie, en wie weet spreken we elkaar snel.

    Kennismaking

    Eerste kennismaking met één van onze recruiters

    2e ronde

    Een vervolggesprek met de manager van jouw afdeling.

    Case

    Een case om jouw skills te testen kan onderdeel zijn van het proces.

    Contract

    We doen jou een voorstel en bespreken dit persoonlijk met je.

    Aan de slag!

    We kijken uit naar jouw eerste werkdag!

    Vragen?

    Onze recruiter helpt je hier graag mee

    Ronald Dankers

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier