Binnen het operatiekamercomplex hebben wij een vacature voor een regiemedewerker.
De functie
De regiemedewerker OKC :
Deze verantwoordelijkheid strekt zich uit over de 24-uurs continue dienst en komt tot uiting bij :
het organiseren / coördineren van de werkplanning en werkverdeling en het
het bewaken / bevorderen van de kwaliteit van de werkzaamheden binnen de
het bevorderen van de communicatie binnen de eigen afdeling(en) en met
het vervullen van een spilfunctie ten behoeve van het oplossingsgericht
bespreken van gesignaleerde knelpunten met de leidinggevende;.
het sturen, coördineren, stimuleren, coachen en motiveren van medewerkers.
Zelfstandigheid en taakvolwassenheid van medewerkers worden bevorderd door taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden zoveel mogelijk en zo laag mogelijk in de organisatie te delegeren :
de leidinggevende geeft aan welke bijdrage van de regiemedewerker OKC in
dit proces verwacht wordt op het gebied van instructie, begeleiding en training
on the job.
Wat vragen we?
Wat bieden we?
Je krijgt deze functie voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar aangeboden. Heb je op dit moment een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, dan blijft deze gehandhaafd.
Indien er geen continuering plaatsvindt van de functie als regiemedewerker, ga je terug naar de originele functie. De arbeidsduur bedraagt minimaal 22 uur gemiddeld per week, waarvan je voor de helft van de contracturen werkzaam bent in de originele functie en voor de andere helft werkzaam bent als regiemedewerker.
De cao ziekenhuizen is van toepassing. Dit betekent dat je recht hebt op een eindejaarsuitkering en een vakantietoeslag van 8,33%.
Verder bieden we je een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden en kijken we graag met je mee hoe je je verder kunt ontwikkelen.
Persoonlijk contact, korte lijnen en een informele sfeer kenmerken onze manier van werken.