Medewerker binnendienst
UBN Uitzendbureau
UTRECHT
1 dag geleden

Over deze functie

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste binnendienst medewerker. Ben jij servicegericht? Heb je ervaring in de logistiek?

  • En heb je ervaring in een soortgelijke functie? Lees dan snel verder;
  • Je dag begint met het op tijd komen op je werk, je zeg je collega’s gedag en maakt een lekkere kop koffie of thee. Vol energie duik je achter je bureau en computer om te kijken welke vraagstukken er vandaag langskomen;
  • wie zal je vandaag aan de telefoon krijgen? Welke klant help jij verder met passende vervoersoplossingen? Kan jij tijdens je telefoongesprek er voor zorgen dat die ene prospect nou echt eens een klant word?

    Daar komt de tweede kop koffie of thee al aan en na een klein praatje met je collega bij de koffiezetautomaat, geef jij even gas op de administratieve afhandelingen van offertes.

    Een afwisselende baan binnen een dynamisch bedrijf zoals je leest!

    Dan gaan we het nu hebben over een belangrijk punt voor deze functie; namelijk de ervaring in de logisiteke branch en als pré ervaring in de zeevracht.

    Dit is echt topsport : accountmanagement, inkoopmanagement, process management én service & support.

    Je zal verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van klantcontacten, het adviseren van bestaande klanten en de bijbehorende administratie.

    Daarnaast zal je diensten inkopen, offertes en aanbiedingen beoordelen en continue je kennis verwerven van de markt en prijsverhoudingen.

    Ook begeleid en ondersteun je de organisatie en productieprocessen en los je eventuele stagnaties hierin op. Last but not least handel je hulp-

    en ondersteuningsvragen en klachten af en check je af en toe of je je lieftallige collega ergens mee kan helpen, want het is 1 team 1 taak!

    Je bezit ontzettend veel competenties zoals een commercieel- en inlevingsvermogen, klant- en resultaat- en kwaliteitsgerichtheid, je kunt goed samenwerken en bent echt vasthoudend! Want bij een tegenslag gaan we juist nog meer stappen zetten om het toch voor elkaar te krijgen.

    Veel he? Ik weet zeker dat je het kan!

    De werktijden liggen tussen 08 : 30-17 : 00 uur van maandag t / m vrijdag. Zoals je misschien al door had gaat het om een functie voor 40 uur per week.

    Tijdens deze 40 uur werk je samen op de afdeling met + / - vier andere medewerkers. Totaal werken er 300+ medewerkers, een hele gezellige boel dus.

    Maar al deze gezellige mensen verzetten ook een hoop werk.

    Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt ervaring in de logistieke branche;
  • Je hebt ervaring met binnendienst of een soortgelijke functie;
  • Je spreekt Nederlands en Engels. Als je ook nog eens Frans spreekt dan is dat mooi meegenomen;
  • Je bent acuraat;
  • Stress komt niet in je woordenboek voor;
  • Cijfers zijn geen probleem voor je;
  • Ervaring in de zeevracht is een pré;
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier