Helpdeskmedewerker ICT
Randstad
EINDHOVEN, NL
5 dagen geleden

ICT helpdeskmedewerker €2400 bruto per maand Start per 3 februari

Voor een internationaal bedrijf in regio Eindhoven zijn wij voor minimaal 2 maanden op zoek naar een ICT helpdeskmedewerker.

Vanwege een Windows project zijn zij momenteel op zoek naar een nieuwe collega. Bij een wederzijdse klik en goed functioneren is een langer verblijf mogelijk.

Startdatum van deze functie zal zijn op maandag 3 februari.

In de eerste maand ben je vooral werkzaam op de locatie in Eindhoven. Daarna is het mogelijk dat je ingezet gaat worden op het kantoor in Nunspeet.

Belangrijk is dus dat je over eigen vervoer en een rijbewijs beschikt. Reiskosten zijn inbegrepen.

In deze functie maak je deel uit van een gedreven ICT-team. Als helpdesk medewerker ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en het goed functioneren van de Pc’s en bijbehorende apparatuur.

Je bent het aanspreekpunt voor de Nederlandse én Europese collega’s en zorgt ervoor dat iedereen op een veilige en efficiënte manier kan werken.

Je ondersteunt de gebruikers zowel on-site als telefonisch.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de installatie van de Pc’s, printers en randapparatuur. Verder volg je de ontwikkelingen in de ICT-markt en vervul je vanuit jouw deskundigheid een adviserende rol richting de organisatie.

Tot slot bied je ondersteuning op het werkterrein van jouw ICT-collega’s bij hun afwezigheid.

De belangrijkste taken bestaan uit :

  • Opzetten, onderhouden en documenteren van Pc’s en laptops inclusief patch management en antivirus;
  • Instrueren en ondersteunen van de gebruikers betreffende Pc’s en aangesloten apparatuur en software;
  • Installatie en ondersteuning van de video conference systemen in de Europese buitenkantoren;
  • Ondersteuning en onderhoud van PABX / Telefonie in het Nederlandse kantoor;
  • Monitoren van ontwikkelingen in de markt, het geven van technisch en budgettair advies;
  • Rouleren in de 1e lijn ICT Helpdesk.
  • FUNCTIE EISEN EN COMPETENTIES

  • Je hebt een ICT opleiding op MBO-niveau afgerond en ongeveer 2 jaar werkervaring;
  • Je beschikt over kennis van Pc’s en randapparatuur (bij voorkeur ook van Apple) en van actuele Windows- en Officepakketten;
  • Je hebt ervaring met Ticket systemen (voorkeur Topdesk) en beheertools voor mobiele devices (voorkeur Airwatch);
  • Je beschikt over een servicegerichte instelling en een probleemoplossend vermogen. Daarnaast ga je accuraat en zelfstandig te werk;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je voelt je thuis in een internationale en dynamische omgeving waarin verschillende culturen samenkomen.
  • Ben jij enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature? Reageer dan direct via de sollicitatiebutton op deze pagina.

    Voor meer informatie kun je contact opnemen met Luuk of Alexander via 040-2606314.

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Bakker, Alexander

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier