Support Engineer
ICTZ
Hoorn, Netherlands
3 dagen geleden

Jij bent verantwoordelijk voor :

  • Antwoord op de meest uiteenlopende vragen
  • Beheren van de ICTZ-hostingomgeving
  • Uitvoeren van periodiek onderhoud bij klanten waaronder het verversen van databases voor OTA-omgevingen en software-updates.
  • Verslag doen van werkzaamheden en opstellen van klantrapportages over de door ICTZ geleverde diensten en producten
  • Up-to-date houden van het zorginformatiesysteem, de ICT-infrastructuur van klanten en de hostingomgeving (zowel binnen als buiten kantoortijden)
  • Opstellen en up-to-date houden van procedures
  • Klanttevredenheid van onze opdrachtgevers
  • ICTZ zoekt iemand met :

  • Minimaal MBO-4, aangevuld met relevante (deel)certificeringen zoals MCSA en MCSE of een afgeronde Hbo-opleiding, bijvoorbeeld HBO Informatica
  • Customer First-mindset, waarbij jouw communicatieve vaardigheden en proactieve houding het verschil maken
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met Windows Server 2012 / 2016
  • Ervaring met Mproof software is een prĂ© (Clientele ITSM)
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Wat bieden wij jou?

  • Aantrekkelijke primaire arbeidsvoorwaarden
  • Een geweldige werksfeer
  • Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (met uitzicht op vast dienstverband)
  • Je werkt op kantoor in Hoorn
  • Ruimte om je zelf te ontwikkelen (ruim opleidingsbudget zonder terugbetalingsregeling)
  • Aantrekkelijke bonusregeling
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier