Administrateur
Randstad
Vriezenveen, Overijssel, NL
3 dagen geleden

Ben je op zoek naar een uitdagende functie als administrateur, waarin je een breed variërend takenpakket hebt? Je vindt het leuk om zowel uitvoerend als ondersteunend werk te verrichten.

Als kers op de taart ben je fan van ERP-pakketten en maken we je blij met een functie waarin je je bezig houdt met het functioneren en verbeteren van dit systeem.

Wat ga je doen?

We zijn op zoek naar een administrateur die affiniteit heeft met ERP-pakketten. Het is een vervangingsaanvraag en daardoor is er in deze functie uitzicht op een vaste aanstelling.

Als administrateur zul je zowel lichte als zwaardere werkzaamheden hebben. Je gaat je bezig houden met bank en betalingen, inkomende facturen en boekingen, correctie facturen en aanmaningen.

Daarnaast houd je je bezig met openstaande posten, herstelboeking en kosten dekking. Tenslotte biedt je ondersteuning naar aanleiding van management rapportages, liquiditeit begroting, maandcijfers en aanlevering van de jaarrekening.

Maar dit zijn niet je enige taken. We vragen een administrateur met affiniteit voor ERP-pakketten. Het doorvoeren van correcties in het ERP-pakket behoort namelijk ook tot je taken.

Net als het functioneren als eerste aanspreekpunt bij problemen met het pakket op andere afdelingen en het verder verbeteren van het ERP-pakket, door rapportages en inzichten in aantallen.

Je gaat management rapportages doorvoeren en tenslotte blijf je door trainingen op de hoogte van ontwikkelingen.

Wat bieden we je?

Naast werken in een heel leuk bedrijf, bieden wij jou :

  • een marktconform salaris tussen €2.500 - €3.500 bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring
  • een structurele functie
  • veel vrijheid in de functie binnen een innovatief bedrijf
  • Wat vragen we van je?

    Naast affiniteit met ERP-pakketten vragen we nog enkele andere dingen van je. Namelijk :

  • je hebt Hbo werk- en denkniveau
  • je hebt ervaring in een productieomgeving
  • je hebt geen ambitie om door te groeien naar een controllersfunctie
  • Werken bij dit bedrijf

    Dit bouwbedrijf is in 1923 begonnen met een timmerwerkplaats in de Oldenzaalse binnenstad en is uitgegroeid tot een veelzijdig bouwbedrijf.

    Vakmanschap, kwaliteit en dienstverlening vormen de kern van het moderne bedrijf. Klanten kiezen voor dit bedrijf, omdat ze goed werk leveren.

    Ze doen wat ze zeggen, ze zijn een betrouwbaar en erkend bouwbedrijf. In 1995 is een bedrijfscomplex in gebruik genomen waarbij alle afdelingen van het bedrijf op één plaats zijn ondergebracht.

    Ze zijn gespecialiseerd in het leveren van maatwerk zowel bij kleine als grote opdrachten. Het bedrijf onderhoudt de expertise door regelmatig bij te scholen en de bijbehorende certificeringen te behalen.

    Ze hebben de volgende certificaten : VCA, Bouwgarant, maatwerk advies energiebepaling (EPA) en ervaring met en kennis over bouwkundige brandscheidingen.

    Sollicitatieprocedure

    Hebben we je interesse gewekt? Laat dan je cv & motivatie bij ons achter! Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem dan contact op met Simone Timmerman (recruiter) op telefoonnummer 06-83135843 of mail naar : simone.

    timmerman nl.randstad.com. Solliciteren kan tot maandag 9 december 2019.

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier