Commercieel medewerker binnendienst
Nederlandwerkt
Breda, Netherlands
6 dagen geleden
source : Joof.nl

Vacaturebeschrijving :

In deze fulltime (lees : 40 uur) ben jij een van de belangrijkste schakels in het commerciële proces. Via jouw collega accountmanagers komen er klanten binnen die een contract hebben afgesloten voor een samenwerking in seo optimalisatie.

Samengevat : het beter vindbaar maken van hun bedrijf online. Jij pakt dit contact over en zorgt er voor dat de samenwerking wordt opgestart.

Je voert onder andere een welkomstgesprek, doet een marktonderzoek en geeft uiteindelijk het advies aan de klant. Deze communicatie gaat telefonisch en per mail.

Zodra de opstart is voltooid zorg je er voor dat er contact blijft en er maandelijks wordt geëvalueerd naar de resultaten.

Er is een technische team aanwezig die op de achtergrond de pagina's ontwerpt en de resultaten bij houden. Belangrijk om te weten is dat jij hier nauw betrokken bij bent, maar niet diegene die het uitvoert.

Jij zal de schakel blijven in de communicatie naar de klant toe. Je luistert in zo'n gesprek goed naar de behoefte voor een duurzame relatie.

Een echte spin in het web!

Waar kom jij te werken?

Jij voert deze functie uit bij een marketing bureau in Breda. Zij hebben op dit moment de ruimte om nog op kantoor aanwezig te kunnen zijn.

Deze organisatie zorgt ervoor dat de online vindbaarheid van mkb-ers door heel Nederland en België vergroot worden. Dit snel groeiend bedrijf heeft inmiddels ruim 100 werknemers en door hen groei is er ruimte voor versterkingen! Op het hoofdkantoor versterk jij het binnendienst team waar je voornaamste taak zal zijn om de bestaande en nieuwe klanten te ondersteunen en te behouden.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Jouw dagen vliegen voorbij in deze baan. En waarom? Omdat niet alleen het takenpakket, maar ook het klantenpakket heel veelzijdig is.

Deze veelzijdigheid kan bestaan uit een eigen schoonmaakbedrijf of een tandartspraktijk. Allemaal verschillende mensen met verschillende wensen.

Je werkzaamheden zijn per klant gericht op :

  • telefonisch of mailcontact over de voortgang.
  • welkomstgesprekken voeren en zorgen dat de klant gehoord wordt.
  • maandelijkse rapportages bespreken met jouw accountcollega's en adviezen uitbrengen naar de klant.
  • commerciele kansen pakken tijdens een gesprek.
  • klant- en marktonderzoek doen om je klant echt goed te leren kennen.
  • Herken jij jezelf hierin?

    Een verbinder en relatiebeheerder. Dit heb je eerder kunnen lezen. Daarnaast moet je rekening houden met de volgende punten :

  • ambitieus en gedreven (winnen is belangrijker dan meedoen);
  • hbo werk en denkniveau;
  • je hebt telefonisch ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
  • je hebt interesse in de online marketing (je bent hier immers de hele dag mee bezig);
  • woon je in de buurt of max 45 minuten van Breda.
  • Verder ben je nieuwsgierig aangelegd, kun jij jezelf goed verdedigen in een moeilijk gesprek en heb je sterke sociale en communicatieve vaardigheden.

    Wat krijg je ervoor terug?

  • bruto maandsalaris van €1800 - €2200 o.b.v. ervaring.
  • reiskosten vergoeding.
  • 27 vakantiedagen per jaar.
  • meteen op contract bij de werkgever.
  • gezellige borrels en teamuitjes.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier