Customer Service & Freight Manager
DSV - Global Transport and Logistics
Venlo, Limburg, Netherlands
3 dagen geleden
source : Linkedin

Voor onze snelgroeiende divisie DSV Solutions, standplaats Venlo, zijn wij op zoek naar een

Customer Service & Freight Manager

Ben jij een bouwer? En ben jij degene die het leuk vindt verbinding te leggen? Lees dan snel verder.

De inhoud van jouw rol

Als Customer Service & Freight Manager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de Customer Service & Freight afdeling voor één van onze grootste Retail klanten.

De afdeling Customer Services & Freight is een operationele afdeling en is eerste aanspreekpunt voor de klanten van het cluster, voor opdrachten, vragen en klachten betreffende hun goederenopslag en / of transport met verschillende modaliteiten (weg-, zee- en luchttransport).

In deze functie ben je ook verantwoordelijk voor Inventory Control & Quality en rapporteer je aan de Site Manager.

Je bent eindverantwoordelijk voor een optimale klanttevredenheid en performance management. Tevens zorg jij voor het soepel laten verlopen van het gehele orderproces en alle administratieve Warehouse / Transport processen daaromtrent.

Je werkt hierbij nauw samen met de klant, Warehouse manager, Program Manager en de Site verantwoordelijke.

Andere taken in jouw rol zijn

  • Managen van de afdeling Customer Services en Freight;
  • Stimuleren van een servicegerichte doch kritische houding van de Customer Service afdeling richting de klant;
  • Coachen van de Customer Service afdeling op richting, capaciteit en kwaliteit;
  • Customer Service team naar hoger niveau tillen door betrokkenheid en verantwoordelijkheid te creëren;
  • Stimuleren van een constructieve samenwerking tussen Customer Service en Operations door onder andere korte communicatielijnen te creëren en inhoudelijke kennis met betrekking tot logistieke processen over te dragen op het CS team;
  • Het borgen van (Continious Improvement) projecten zodat deze naar behoren verlopen en daadwerkelijk naar tevredenheid afgerond worden;
  • Bezoeken van klanten om voortgang en tevredenheid te toetsen.
  • Wat vragen wij?

    We zijn altijd op zoek naar mensen die een verschil willen maken en waarde kunnen toevoegen aan onze organisatie. De eigenschappen waar we waarde aan hechten zijn : betrokkenheid, verantwoordelijkheid, eigenaarschap.

    Tevens vinden wij de volgende punten voor de functie belangrijk :

  • Een afgeronde HBO / WO-opleiding;
  • Ervaring bij een logistieke dienstverlener of verlader is een vereiste, verder heb je bij voorkeur ten minste 5 jaar ervaring in een vergelijkbare managementfunctie;
  • Je beschikt over een sterke overtuigingskracht en je hebt voldoende zelfvertrouwen om knopen door te hakken en veranderingen te managen;
  • Je bent mensgericht en weet verbinding te leggen tussen diverse partijen zowel intern als extern;
  • Kennis van Lean & Six Sigma is een pré;
  • Je weet gestructureerd te werken en bent analytisch sterk;
  • Ruime ervaring met het maken van (KPI) rapportages, deze te analyseren en gebruiken voor verbeteringen;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal zowel woord als geschrift.
  • Wat bieden wij?

    Werken bij DSV betekent werken bij een van de topspelers in de markt. We zijn groeiend en op zoek naar mensen die mee willen groeien.

    Wij bieden een uitdagende baan in een internationale omgeving, met een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

    Als wereldwijde leverancier van logistieke oplossingen bieden we goede carrièremogelijkheden aan de juiste medewerkers. Wij vinden het belangrijk dat onze werknemers met plezier naar het werk gaan.

    Persoonlijke aandacht, open communicatie, collegialiteit en positieve bedrijfscultuur staan hierbij centraal.

    Klinkt dit als de uitdaging die je graag aangaat?

    Stuur jouw CV met motivatie naar werkenbij nl.dsv.com. Voor verdere informatie over de functie kun je contact opnemen met Peter van der Meijden (peter.

    vandermeijden nl.dsv.com) of Aleksandar Jovanoski (aleksandar.jovanoski nl.dsv.com). Een VOG aanvraag maakt onderdeel uit van de procedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier