Product Owner Last Mile
bol.com
Utrecht
1 dag geleden

Hoe maak jij onze klanten blij?

Online winkelen wordt steeds leuker, inspirerende en persoonlijker. Dat geldt ook voor het ontvangen van pakketjes. Morgen?

Binnen 2 uur? Thuis? Bij AH? Of, wie weet, per drone op je favoriete terrasje? Veel van deze opties zijn al gerealiseerd door het Last Mile team.

En dat team heeft nog veel meer innovaties op de agenda staan. Koppel jij IT affiniteit aan projectmatige skills? Dan bedenk én realiseer jij bezorgopties waar klanten blij van worden.

Voor deze rol zoeken we meerdere kandidaten van junior tot senior.

Wat je doet als Product Owner Last mile

  • Initiëren en aanjagen van last mile verbetertrajecten
  • Denk aan aflevermomenten, afleverlocaties en logistieke verbeteringen voor onze externe verkooppartners, zowel in Nederland als België
  • Beoordelen van data gedreven innovaties en, bij een go, managen van de projecten
  • Project- en stakeholdermanagement : je verbindt alle in- en externe partijen
  • Een dubbelrol invullen, want naast je klassieke’ Business Analist werkzaamheden ben je ook meteen de Product Owner van dit voor klanten extreem belangrijke thema.

    Je start met het opstellen en waarmaken van de IT roadmap, waarbij je samen met het IT team en een verscheidenheid aan logistieke stakeholders tot de juist prioritering komt.

    Show on the road? Dan ga je het analytische diepe in en onderzoek je welke innovatieprojecten de grootste meerwaarde hebben vanuit klant-

    en businessperspectief. Het is aan jou om vernieuwende ideeën op haalbaarheid en wenselijkheid te toesten en naar behapbare projectstappen te vertalen.

    Uitdagend, want er zijn veel stakeholders, zoals warehouses, bezorgdiensten en, logisch, IT. En al die stakeholders enthousiasmeer en align je.

    Hoe waarborg je dat wilde plannen’ IT-technisch (sc)haalbaar worden? Hoe verbinden we alle platformen aan elkaar? Als Product Owner Last Mile analyseer je logistieke plannen, spot je kansen of bedreigingen en leid je verbeter-

    en innovatieprojecten van start tot finish.

    Waarom jij het verschil kunt maken

    Omdat je een data-enthousiasteling bent met een mix van analytische en communicatieve skills. Je voelt je thuis in Excel, PowerPoint, Jira & Confluence en kunt niet alleen bruikbare inzichten uit onze hoog-

    volume data-omgeving opduiken, maar die ook nog eens naar werkbare plannen vertalen. IT affiniteit is een must, want je moet de functionaliteit van applicaties individueel en in onderlinge samenhang doorgronden.

    Dus als je graag tech blogs afstruint, wordt je CV per F16-koerier bij ons bezorgd. Verder is het belangrijk dat je outgoing bent, complexe materie overtuigend kunt toelichten en het leuk vindt om met een breed scala aan stakeholders te werken.

    3 redenen waarom dit (n)iets voor jou is

  • Omdat je een relevante Master, zoals bedrijfskunde of logistiek, en 3-5 jaar werkervaring op tafel kunt leggen
  • Omdat je pragmatisch, slagvaardig, analytisch én communicatief sterk bent
  • Omdat je ervan overtuigd bent dat de supply chain revolutie net begonnen is
  • Omdat je niet voorop wilt lopen in die revolutie; te riskant!
  • Omdat je dreigt te verdwalen binnen extreem rijke dataomgevingen
  • Omdat je stakeholders alleen meekrijgt als ze daartoe zijn verplicht
  • Hier kom je terecht

    Als Business Analist & Product Owner Last Mile loop je voorop in de logistieke revoluties die bol.com ontketent en werk je samen met autoriteiten binnen het vakgebied.

    De setting is jong en informeel. De lijnen zijn zo kort dat je ze vaak niet eens ziet; hoe minder bureaucratie, hoe sneller we kunnen innoveren.

    We staan dus open voor nieuwe ideeën. Niet om daar instemmend bij te knikken, maar om er echt mee aan de slag te gaan. Onze kracht is samenwerken op basis van gelijkwaardigheid en elkaar continu verbeteren.

    Solo bereik je mooie dingen. Samen nog veel meer.

    Dagelijkse traktaties

    Met lekker eten krijg je blije bol.com'ers. Daarom kan je voor de lunch elke dag terecht in ons eigen restaurant. Of je nu behoefte hebt aan een snelle bite, vette hap of gezonde salade.

    Aandacht voor jou

    We vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen maar dat we ook het beste uit elkaar halen. Jouw ontwikkeling heb je bij bol.com in eigen handen.

    Een blauwe landing

    Nieuwe collega's krijgen bij bol.com een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Tijdens jouw introductieprogramma bol.

    com & ik, nemen we je helemaal mee in de bol.com wereld!

    Naast je werk

    Ook naast je werk is er bij bol.com genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn dan ook erg divers, maar altijd vrijwillig.

    Zoals jong bol.com, sportmogelijkheden, teamuitjes, vrijdagmiddagborrel en personeelsfeesten.

    Jouw sollicitatieprocedure

  • Je solliciteert We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 weken weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.
  • Eerste contact We bellen om het eerste gesprek in te plannen. Prangende vragen kun je dan al meteen stellen.
  • In het echt’ ontmoeten Dit eerste gesprek zien we als een kennismaking. We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen.
  • Het vervolggesprek Smaakt het naar meer? Dan gaan we in het tweede gesprek de inhoud in. Hiervoor vul je eerst een online assessment in met persoonlijkheidsvragenlijst, capaciteitentest en een case.
  • Wij lichten de functie en het team toe.

  • Wederzijdse liefde Twee gesprekken zijn vaak genoeg om een goed beeld te krijgen. En als onze liefde wederzijds is, dan begint jouw carrière bij bol.com. : )
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier