Ben jij iemand die de klant centraal stelt en ben jij de spin in het web van het serviceteam? Dan hebben we een mooie kans voor je.
In deze functie sta je centraal tussen de klant(en), de serviceafdeling, onze partners en andere collega’s en ben jij verantwoordelijk voor de juiste coördinatie en opvolging van onze servicedienst en aftersales.
Jij denkt vooruit en handelt pro-actief om de juiste service te verlenen. Jij kan problemen van klanten herkennen en daar de juiste acties voor uitzetten.
Je bent bereid om af en toe naar een klant te gaan om zo feeling met de klant en het product en dienst te behouden. Als eerste aanspreekpunt voor klanten ben jij de verbindende factor.
Verder ben je in staat om het overzicht te behouden en oplossingen aan te dragen. Hiernaast zul je je bezig houden met :
Ons aanbod
Over ons
Onze naam staat voor Logistics Quality Systems én voor de jarenlange kennis en ervaring die we in vele jaren hebben opgebouwd op het gebied van interne transportsystemen voor de glastuinbouw.
In de laatste jaren hebben we daarbij grote stappen gemaakt op het gebied van de automatisering van vertical farming’. Deze ontwikkeling gaat een flinke impact maken op de wereldwijde voedselproductie in de komende jaren.
Een global player met oer-Nederlandse roots : dat is Logiqs. Wij maken automatische teeltsystemen voor de tuinbouw, maar draaien onze technische hand ook niet om voor magazijnautomatisering of een ultramoderne vertical farm.
Stuk voor stuk innovatieve-, intelligente- en modulaire systemen, waardoor het werk snel en veilig gedaan kan worden. Daarbij gaan wij tot het uiterste, want bij Logiqs weten we : als de klant succesvol is, groeien we samen.
Hoewel we met 45 jaar bestaan een oude rot zijn in het vak, kun je onze ambities beter vergelijken met die van een start-up.
We willen onze sector veranderen en we begrijpen heel goed dat we onze doelen alleen kunnen bereiken door middel van duurzame exponentiële groei.