Hoofd Kassa & Receptie
HANOS
Utrecht
7 dagen geleden

De organisatie

HANOS Utrecht is in 2009 geopend, toen HANOS Nederland de groothandel ISPC overnam. Inmiddels is de groothandel grondig verbouwd en in oktober 2016 heropend.

Het oppervlakte van 6.000m2 is uitgebreid naar 10.000m2, met veel ruimte voor alle vers, food- en non-foodproducten. HANOS Utrecht is zowel een zelfbedienings- als uitbrenggroothandel.

Volgens vestigingsmanager Jan Hein Visser staat zijn’ groothandel bekend om het specialistische vakbekwame personeel en het prachtige assortiment.

Een groep leuke mensen die ontzettend betrokken zijn bij hun HANOS!

De afdeling

De kassa- en receptiemedewerkers zijn voor de klant vaak het gezicht’ van de vestiging, vandaar dat sociale vaardigheden erg belangrijk zijn in deze baan.

Daarmee bedoelen we : oogcontact maken, begroeten en gedag zeggen, een flexibele instelling hebben, met de klant meedenken en eventueel even een praatje maken.

Het gaat om de afsluiting van het verkoopproces, dus het is belangrijk dat de klant met een goed gevoel de vestiging verlaat.

De functie

Als Hoofd Kassa & Receptie ben je verantwoordelijk voor de afdelingsresultaten en een juiste verwerking en afdracht van alle geldstromen van de Zelfbediening.

Je geeft hiërarchisch leiding aan de medewerkers van de afdeling Kassa & Receptie en draagt daarbij zorg voor een goede kwalitatieve en kwantitatieve personeelsbezetting.

  • Het Hoofd Kassa & Receptie is tevens verantwoordelijk voor het gastvrij ontvangen van de klanten en bezoekers. Daarnaast zorg je voor een correcte afrekening van de door de klant gekochte producten;
  • van prettige service tot een juiste factuur.

    Ben jij diegene die wij zoeken?

  • Je hebt een mbo+-werk- en denkniveau en beschikt over leidinggevende en organisatorische kwaliteiten en ervaring.
  • Je beschikt over een klantvriendelijke en servicegerichte instelling en bent people manager.
  • Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, bent representatief en hebt een prettige telefoonstem.
  • Verder ben je gemotiveerd, enthousiast en proactief.
  • Je hebt affiniteit met en ervaring in de horecabranche / retail.
  • Je bent stipt en accuraat in de uitvoering van de werkzaamheden.
  • Je hebt kennis van Microsoft Office (Word, Excel) en je kunt je goed uitdrukken in het Engels.
  • Ten slotte ben je flexibel inzetbaar en bereid om ook ’s avonds en op zaterdagen te werken.
  • Wij bieden voor deze functie

  • Een aantrekkelijke baan in een dynamische werkomgeving;
  • Een marktconform salaris;
  • Werken in een energiek team;
  • Diverse aanvullende bedrijfsregelingen (zoals regeling fietsplan, bedrijfsfitness en collectieve ziektekostenverzekering);
  • Een uitstekende bedrijfspensioenregeling.
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier