Collection Operator B2B
Randstad
Groningen, NL
10 dagen geleden

Zit 'Beter doen', 'Beter verbinden' en 'Beter oplossen' bij jou in de genen? Staat bij jou de klant altijd centraal? En ga jij voor het opbouwen en onderhouden van een goede klantrelatie?

Dan is de functie Collection Operator B2B echt iets voor jou!

Iemand die vanuit 'onze' centrale positie in de organisatie alles overziet, goed kijkt, luistert en daarop snel inspeelt om de klantbeleving te optimaliseren?

Een positief en flexibel ingesteld persoon met goede communicatieve vaardigheden en iemand die aantoonbaar kwaliteitsgericht kan werken?

Kun je het overzicht behouden in hectische tijden en tussen de verschillende systemen die wij binnen onze afdeling hanteren?

Heb jij die proactieve houding om op een service gerichte wijze de betaalbereidheid van onze klanten te borgen?

De Afdeling

De afdeling Collection B2B bestaat uit 18 enthousiaste collega's en houdt zich voornamelijk bezig met het incasseren van openstaande facturen.

Daarnaast helpen wij klanten met vragen over hun facturen, herinneringen en aanmaningen. Ook verzorgen wij de creditchecks, de betalingsverwerking en behandelen wij faillissementen.

Indien daar aanleiding toe is, dragen wij klanten over aan ons incassobureau of gaan we over tot afsluiting van de diensten.

In alles wat wij doen staat het serviceconcept centraal.

De functie

Als Collection Operator B2B ben je verantwoordelijk voor het terugdringen van het openstaand debiteurensaldo van onze (klein) zakelijke klanten.

De contacten die je hierover hebt vinden voornamelijk telefonisch en per mail plaats. Het behalen van onze DSO-target en het realiseren van een hoog niveau van dienstverlening zijn hierbij ultieme doelen.

Vanzelfsprekend draagt goed Debiteurenbeheer bij aan een hoge mate van klanttevredenheid.

Je werkzaamheden / verantwoordelijkheden

Je onderhoudt contacten met onze zakelijke klanten over onder andere het openstaande saldo, afkoopsommen, creditfacturen en facturen die met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht.

Tevens bewaak je de gemaakte afspraken, signaleer je klantissues en disputen. In alles wat je doet staat je rol als casemanager centraal, van probleem tot aan de oplossing.

Je voert correspondentie met interne- en externe belanghebbenden en stelt het dossier samen dat eventueel wordt overgedragen aan ons incassobureau.

Daarnaast voer je creditchecks en verrekeningen uit.

VodafoneZiggo vraagt

  • Beschikbaar van maandag t / m vrijdag tussen 08.00 en 17.30
  • Jij bent al op korte termijn beschikbaar -
  • Persoonlijk leiderschap
  • communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
  • Een flexibele, open houding
  • Een positieve instelling
  • Een proactieve benadering
  • Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Functie-eisen : Bedrijfsomschrijving :

    Bedrijfsomschrijving :

    Al meer dan 52 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Wij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm.

    We staan bedrijven bij om hun doelstellingen te realiseren met de inzet van de beste mensen en de meest innovatieve maatwerkoplossingen.

    Wij hebben een landelijk dekkend vestigingsnetwerk van waaruit onze medewerkers dagelijks in gesprek staan met onze klanten en kandidaten.

    Wij denken graag met u mee. Net zoals we dat doen met de duizenden mensen die dagelijks via Randstad aan de slag zijn en de organisaties die van onze diensten gebruikmaken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier