Customer Service medewerker
Mail Order Finance GmbH
Rotterdam, Zuid-Holland
2 dagen geleden
source : nationale vacaturebank

De functie

Wij zoeken een enthousiaste Customer Service medewerker binnen een klantvriendelijk team van 55 medewerkers. Via telefoon, mail en chat krijgt onze Customer Service afdeling continu verschillende klantvragen, bestellingen of mogelijke problemen binnen.

Als Customer Service medewerker help je de klanten met een tevreden gevoel verder. Jij hebt een signalerende rol en weet bepaalde vragen en klachten van onze klanten bekend te maken binnen de organisatie, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren!

Om alle klantvragen op professionele wijze te kunnen beantwoorden en om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie, zal jij vooraf een doorbetaalde training krijgen.

Ons opleidingsteam biedt na de training goede coaching en begeleiding.

Gezien de huidige omstandigheden wordt er momenteel veel thuis gewerkt. Het inwerken zal met inachtneming van de huidige regelgeving wel op kantoor plaatsvinden.

Organisatie beschrijving

Mail Order Finance GmbH is verantwoordelijk voor de verkoop van o.a. mode en (woon)accessoires onder de merknamen Klingel, Wenz, Babista, Vamos, Happy Size, Wellsana, Meyer en Mona.

Ons bedrijf is volop in beweging en wij spelen graag in op de veranderende markt.

Met ongeveer 80 medewerkers wordt er gewerkt aan het verwerken van digitale, telefonische en schriftelijke bestellingen en het verlenen van klantenservice op professionele wijze.

Ons bedrijf is gevestigd in het gebouw The Mark Offices in Rotterdam (naast de Van Brienenoordbrug).

De functie-eisen :

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen een klantcontact functie;
  • Affiniteit met telefonie, e-mail, webchat en social media;
  • Flexibel inzetbaar;
  • Fulltime beschikbaar of;
  • Beschikbaar voor 23 - 31 uur. Dit kan per week wisselen;
  • Bereid om 1 a 2 avonden per week en 2 zaterdagen per maand te werken;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Vlot schakelen tussen systemen;
  • Een servicegerichte instelling.
  • Flexibele werktijden :

  • Maandag tot vrijdag tussen 08 : 30 - 21 : 00 uur;
  • Zaterdag tussen 08 : 30 - 17 : 00 uur.
  • Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw werkervaring;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een jaarcontract. Bij goed functioneren, zal het contract verlengd worden;
  • Een afwisselende functie binnen de klantcontact branche;
  • Een bonus voor bijverkoop;
  • Werk in een prettig team van ongeveer 55 Customer Service medewerkers;
  • Een doorbetaalde training om volledig klaargestoomd te worden voor deze functie;
  • Goede coaching en begeleiding.
  • Solliciteren?

    Heb je interesse én voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan jouw sollicitatie, voorzien van een up-to-date CV en een filmpje met jouw motivatie naar sollicitatie klingel.

    nl . Voor vragen over de vacature kan je contact opnemen met Cheryl Blangé, Personeelsfunctionaris, op telefoonnummer 06-57564176.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier