Projectmanager Supply Chain
Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services
Waalwijk, Netherlands
2 dagen geleden
source : OnlyEngineerJobs

Als Projectmanager houd je je bezig met diverse Supply Chain projecten. Dit zijn afwisselde projecten zoals het optimaliseren van een huidig proces of het onderzoeken en implementeren van een nieuw systeem.

De functie Jij zorgt voor een succesvol verloop en afronding van de deze projecten voor de klant Vodafone in samenwerking met jouw mede Projectmanagers.

Natuurlijk doe je dit binnen de afgesproken voorwaarden zoals tijd, budget en wensen van de klant. Naast het oppakken van nieuwe projecten zie jij kansen om bestaande projecten verder uit te breiden en te optimaliseren.

Natuurlijk voorzie jij alle stakeholders van een optimale dienstverlening. Jij bent adviserend naar de klant met betrekking tot de haalbaarheid van hun wensen.

Wanneer iets niet mogelijk lijkt te zijn, ga jij dit onderzoeken en kom jij met alternatieven waar nodig. Na een kop koffie en de eerste e-mails wordt de dag gestart met een daily stand-up met Account Support, Projectmanagement en IT.

Hier wordt kort besproken wat de lopende zaken zijn, waar op gelet moet worden, wat de planning is en welke prioriteiten er die dag zijn.

Daarna kun je zelf aan de slag met je lopende projecten. Eens in de week is er een overleg met het gehele team van interne collega’s die betrokken zijn bij deze projecten.

In jouw rol zorg jij ook voor de juiste prioritering en verslaglegging. Hierin neem je de afspraken met de klant op, de verrichte werkzaamheden en daarmee ook de urenverantwoording.

Jij gaat daarvoor nauwkeurig te werk en voorziet hiermee Finance van input voor de facturatie. Je hebt veel contact met de verschillende interne stakeholders : Account Support medewerkers, de logistieke operatie, Finance collega’s en IT collega’s in Nederland en buitenland.

Je communiceert voornamelijk per mail of loopt bij iemand binnen. Als Projectmanager heb je ook eens per week een meeting met het team bij Vodafone.

Hierbij is het jouw verantwoordelijkheid om eventueel collega’s aan te sluiten indien er onderwerpen worden besproken waar zij de expert in zijn.

De voertaal op kantoor is Nederlands, maar binnen de projecten en met de klant spreek en schrijf je voornamelijk Engels.

Het team bestaat op dit moment uit 4 Projectmanagers waar iedereen eigen verantwoordelijkheden heeft. Gezamenlijk pakken jullie de projecten op.

Dat betekent dat je ook elkaar ondersteunt in projecten en niet altijd jouw individuele project hebt. Dit geeft je de kans om van elkaar te leren, een positieve bijdrage in andere projecten te leveren en zo jouw kennis te verbreden.

Jij rapporteert aan een van de huidige Projectmanagers. Je werkt vanuit onze locaties in Waalwijk. Voornamelijk op één locatie en zo nu en dan ben je in de warehouses in de omgeving te vinden.

Zo zit je dicht bij het vuur en kun je zien wat er gebeurd. Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services Ingram Micro CLS is dé logistieke kracht achter de grote E-commerce bedrijven waaronder bol.

com, De Bijenkorf, Vodafone, Ace & Tate en HP. Al jaren groeien Ingram Micro CLS en haar klanten sterk. Deze groei verwachten wij ook in de komende jaren, door de toename van het online aankoopgedrag van consumenten en uiteraard de succesvolle samenwerking met onze klanten.

Wij innoveren hierdoor continue en investeren in machines, gebouwen en software. Bij alles wat we doen staat het welzijn van onze medewerkers hoog in het vaandel.

Ingram Micro CLS is onderdeel van Ingram Micro Inc. dat gevestigd is in Irvine, California (VS) met 154 distributiecentra verspreid over 45 landen.

  • Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van een Projectmanager? Initiëren, plannen, uitvoeren, monitoren en coördineren van projecten en zorgdragen voor een succesvolle afronding;
  • Zorg dragen dat alle gemaakte afspraken worden nageleefd en op de juiste manier worden vastgelegd; Creeren van de Statement of Work (SOW) en de financiele opvolging hiervan;
  • Verzorgen van voortgangsrapportages; Participeren en ondersteunen in andere projecten en pro-actief verbeteren van de samenwerking met de klant(en).

  • Wat breng jij mee? Een afgeronde hbo of wo opleiding in de richting van Supply Chain, (Technische) Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de branche Logistiek en / of Telecommunicatie; Je hebt affiniteit met IT, systemen en telecom;
  • Jij bent oplossingsgericht, analytisch ingesteld, ad-rem en klangericht; Je spreekt de Nederlandse taal, maar nog belangrijker beheers je de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar op kantoordagen en flexibel inzetbaar tussen 08.00 18.00 uur. Wat bieden wij? Een professionele en snel veranderende omgeving met ervaren en ambitieuze collega’s.

  • Daarnaast mag je werken voor en met een sterk merk waar we al enige tijd succesvol mee samenwerken. Verder bieden we : Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een jaarcontract met daarna uitzicht op een vast contract; 25 vakantiedagen en vier extra dagen als je niet verzuimt; Een super voordelige pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding; Korting in de personeelsvoordeelwinkel en op verschillende verzekeringen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier