Klantenservice medewerker, Zwolle
Randstad
Zwolle, NL
5 dagen geleden
source : Werkzoeken.nl

Voor Unica in Zwolle heb ik een vacature open staan voor de functie Medewerker Klantenservice / Servicedesk Medewerker. Ben jij minimaal 16 en maximaal 32 uur per week inzetbaar, woonachtig in de omgeving van Zwolle en heb jij ervaring met klantcontact?

Ben je daarnaast beschikbaar op vrijdagen? Lees dan snel verder!

Wat biedt Unica?

  • Een goed salaris van €13,39,- bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,19 per km (incl. gratis parkeren op het terrein van Unica);
  • Trainingen om de klanten op de juiste manier te helpen;
  • Werktijden tussen 07 : 30-17 : 00 uur (en op termijn tussen 07 : 00 en 19 : 00 en eens per 2 maanden een zaterdag);
  • Een super gezellig en hecht team;
  • Afhankelijk van je opleiding en functioneren de mogelijkheid om intern door te groeien;
  • De mogelijkheid om mee te denken en interne processen te verbeteren.
  • Wat ga je doen?

    Zowel telefonisch als via de mail beantwoord jij uiteenlopende vragen van klanten. De nadruk ligt op het correct verwerken van storingen zodat je collega’s van de planning zo snel mogelijk een monteur kunnen sturen.

    Vanuit jouw klantvriendelijke- en kwaliteitsgerichte instelling sta je elke klant professioneel te woord en zorg je ervoor dat de juiste stappen in het proces van de storingsmeldingen worden gevolgd.

    De servicedesk is op werkdagen van 07 : 30-17 : 00 uur geopend. Op termijn zullen de openingstijden echter verruimen naar werkdagen van 07.

    00 - 19.00 uur. Ook zal de servicedesk in de nabije toekomst op zaterdagen geopend zijn en kan je dus gevraagd worden af en toe een zaterdag mee te pakken.

    Hoe ziet je werkdag eruit?

    Na een (leuke!) training ben jij klaargestoomd om de klanten te helpen. De eerste klant belt en je hoort het gelijk; storing in de rookmelder.

    Met het gepiep op de achtergrond legt de klant uit dat hij de rookmelder niet uit krijgt, terwijl er geen aanleiding voor is.

    Heel begrijpelijk dat de klant wil dat het geluid zo snel mogelijk stopt! Je neemt de storing aan en noteert de juiste gegevens, tevens geef je aan dat er spoed achter zit.

    Je informeert de klant dat hij snel wordt gebeld en dat er een monteur langskomt. Je zet de melding door daar de planners die gelijk een monteur sturen!

    Storing aan de verwarming of een lichtknop? Klachten of wensen? Ook daar kan Unica bij helpen! Je spreekt verschillende bedrijven en helpt ze hun dag beter door te komen.

    Wat vragen wij?

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare ervaring op het gebied van klantcontact (telefonische ervaring is een pre);
  • Je kunt 8 dagdelen beschikbaarheid doorgeven per week en wordt tussen de 16 tot 32 uur per week ingezet, op basis van een flexibel principe.
  • Je krijgt de planning 3 weken van tevoren;
  • Je hebt een goed analytisch vermogen, bent oplossingsgericht en klantvriendelijk;
  • Je bent communicatief zeer vaardig en weet de juiste vragen te stellen;
  • Je bent voor langere tijd beschikbaar. Ook ben je standaard de vrijdag beschikbaar.
  • Heb jij zin in deze leuke baan? Solliciteer dan via de ’’solliciteren’’ button. Onderstaand vind je een beschrijving van de sollicitatieprocedure.

  • Solliciteren via de ’’solliciteren’’ button. Let op, je motivatie is je visitekaartje!
  • Video)intake met Randstad;
  • Op gesprek bij Unica;
  • Aangenomen!
  • Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    0c2c1d2209c704a845a0f093f0567c71

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier