Klantenservice medewerker LIDL
Teleperformance Benelux
Utrecht, NL
1 dag geleden

Stem van een sterk supermarktmerk. Aanrader van super-verse producten. Pakketjesdetective. Aanbiedingsspotter. Oplosser van productraadsels.

En, vooral, de telefoon, mail en social partner die supermarktklanten een supergoed gevoel geeft. Dat is wat je als klantenservice medewerker bent.

Wat je als Klantenservice Medewerker Lidl wilt bereiken?

Dat on- en offline shoppers vrolijk bij jouw’ supermarkt winkelen. Bijvoorbeeld door klanten te informeren over offline openingstijden, over wanneer ze hun bestelling kunnen verwachten, over de actuele acties, over garantiekwesties en natuurlijk over de producten zelf.

Superafwisselend, want klanten weten jouw team ( 30 directe collega’s) goed te vinden via telefoon, mail, WhatsApp en sociale media.

Je adviseert én inspireert klanten dus via allerlei kanalen!

Hoe je dat als Klantenservice Medewerker Lidl bereikt?

Door de meest uiteenlopende klantvragen te beantwoorden. Hoe laat gaat de vestiging in Goes open, zodat ik snel een heel-erg-noodzakelijk pak luiers kan scoren?

Zitten er meer calorieën in pindakaas van merk A dan merk B?’ Help, ik ben niet thuis als mijn online bestelling wordt bezorgd.

Wat nu?’ Hoe snel heb ik dat opblaasbare zwembadje in de tuin staan?’ Jij plonst de webshop en andere IT systemen in, duikt de juiste antwoorden op en helpt klanten snel, vriendelijk en (dus) goed verder.

Hoewel je aan de telefoon start, help je klanten later via alle kanalen en switch je tussen social, WhatsApp, mail en telefoon.

  • Er wordt dus een flink beroep gedaan op je online ambassadeurschap, flexibiliteit en communicatieve skills. Tof is dat je geen gortdroge antwoorden van een A4’tje opdreunt, want elke klantvraag staat helemaal op zichzelf en retail verandert razendsnel;
  • wat vandaag trending is, kan morgen achterhaald zijn. Bovendien heb je de vrijheid om, als dit bij de klantsituatie past, creatief en met een mespuntje humor te communiceren.

    Of om een leuk en (voor de klant) onverwacht cadeautje op te sturen. Klanten blij maken? Dat is geen bijzaak, maar de kern van je job! Dat houdt overigens niet op zodra de klant blij is, want je houdt ook perfect bij wat de klant precies wilde of waar hij / zij tegenaan liep.

    Belangrijke input voor collega’s verderop’ in de organisatie.

    De korte versie van de rol

  • Je beantwoordt klantvragen via telefoon, WhatsApp, mail en social;
  • Je luistert goed naar de klant en serveert’ antwoorden waar ze vrolijk van worden;
  • Je bent ambassadeur van de Lidl en communiceert open en enthousiast;
  • Je deelt successen én leermomenten met je collega’s zo worden we samen beter;
  • Je denkt na over manieren om de klant nog beter van dienst te zijn en stelt changes voor;
  • Je legt vast wat klanten wilden, zodat de supermarktorganisatie daar op in kan spelen.
  • Waarom jij (hopelijk!) onze nieuwe Klantenservice Medewerker bent

  • Omdat je op MBO niveau denkt / werkt en (liefst) wat klantcontactervaring hebt;
  • Omdat je het leuk vindt continu tussen klantkanalen te switchen;
  • Omdat service bieden en daar creatief mee omgaan jouw middle name is;
  • Omdat je sociale media als je tweede huis beschouwt en daar veel tijd doorbrengt;
  • Omdat je communicatief sterk bent en zelfs goed kunt luisteren terwijl je multitask!;
  • Omdat je ook op papier / het beeldscherm moeiteloos communiceert;
  • Omdat je steeds beter in je werk wilt worden. En collega’s beter wilt maken.
  • Goed om te weten

  • Je komt in dienst bij marktleider Teleperformance (300.000 medewerkers);
  • Dit is een rol voor 16+ uur per week en supergeschikt voor ouders die flexibel willen werken;
  • We houden rekening met je gezinsleven, hobby’s enzovoorts : werktijden in overleg dus!;
  • Je komt in een botervers team terecht : alles is nieuw en je kunt over alles meepraten.
  • Klinkt goed?

    Solliciteer direct : Klik op de direct solliciteren’ knop. Laat je naam, telefoonnummer en mailadres achter.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier