Operations Management
FedEx
Netherlands
15 dagen geleden

Als manager bent u verantwoordelijk voor het allerbelangrijkste goed van FedEx - de mensen die er werken. Onze wereldwijde reputatie als uitzonderlijke dienstverlener is afhankelijk van de wijze waarop onze mensen in onze teams presteren.

U moet een echte leider zijn die vertrouwen en respect kan afdwingen, en een verdediger van de bedrijfsdoelstelling van FedEx om van elke klantervaring een succes te maken.

U moet werken voor uw team, door te coachen, aan te moedigen en voortdurend met uw team te communiceren.

Onze activiteiten zijn veel te uiteenlopend om u te beperken tot uw eigen afdeling. U hebt contacten met andere managers, wilt meer te weten komen over de verschillende activiteiten van de organisatie en ontdekken hoe u ieders bijdrage kunt helpen ontwikkelen.

Step 2
Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
voortzetten
Aanvraagformulier