Customer Service Backoffice medewerker
USG - Start People
Breda, NL
4 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

De organisatie ontdekt, ontwikkelt, produceert en levert innovatieve therapieën voor mensen. De organisatie, een pionier op het gebied van biotechnologie sinds 1980, was een van de eerste bedrijven die de belofte van nieuwe wetenschappen waarmaakten door veilige en effectieve medicijnen van het laboratorium, naar de fabriek en naar de patiënt te brengen.

De therapieën van het bedrijf hebben de praktijk van de geneeskunde veranderd en miljoenen mensen over de hele wereld geholpen in de strijd tegen kanker, nieraandoeningen, reumatoïde artritis en andere ernstige ziekten.

Met een diepe en brede pijplijn van potentiële nieuwe medicijnen blijft de organisatie zich inzetten voor het bevorderen van de wetenschap om het leven van mensen drastisch te verbeteren.

De missie van de organisatie is om patiënten te helpen. Elke dag zetten ze zich in om het leven van ernstig zieke mensen te verbeteren.

Dit doen zij door grensverleggend wetenschappelijk onderzoek, de ontwikkeling van effectieve medicijnen en hun focus op het resultaat van de behandeling.

Deze organisatie is in 1980 in Amerika opgericht. Inmiddels zijn ze wereldwijd actief en op elk continent gevestigd. Dit is ook terug te zien in het personeelsbestand.

Het is heel divers, alleen al op de locatie in Breda werken meer dan 30 verschillende nationaliteiten. Elke dag hebben al deze medewerkers over de hele wereld hetzelfde doel : 'To service patiënten'.

Functieomschrijving

Voor een internationaal en farmaceutisch bedrijf zijn we op zoek naar een Associate Supply Chain Backoffice. Heb jij ervaring met orderbeheer?

Spreek je vloeiend Engels? Lees dan snel verder!

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zullen zijn :

  • Samenwerken met andere subteams van de Klantenservice (CS) om ervoor te zorgen dat de pre-order invoertaken worden uitgevoerd;
  • Screenen en handelen naar inkomende orders door het bepalen van het juiste orderproces, te weten : standaard, specialistisch, sample, make to order;
  • Diensten verlenen, zendingen bewaken en proactief omgaan met problemen met facturering en verzendblokkades;
  • Opstellen exportdocumentatie;
  • Indien nodig transport regelen buiten standaard opstelling;
  • Speciale verzend-, verpakkings- en / of factuurinstructies instellen;
  • Verwerk STO-orders waar van toepassing;
  • Tijdige oplossing van problemen met geneesmiddelen of transportproblemen die de tijdige en volledige verzending naar klanten beïnvloeden;
  • Neem een proactieve houding aan bij het signaleren van storingen in service of systemen, informatiestromen en processen;
  • Correcte verzenddocumentatie en tijdige overdracht aan relevante afdelingen en / of leveranciers;
  • Zorg ervoor dat kennis van GMP / GDP en functiegerelateerde training up-to-date is, inclusief verschillende toepasselijke gecontroleerde documenten;
  • Op verzoek afdelingsondersteuning bieden;
  • Identificeren en initiëren van procesverbeteringen.
  • Functie-eisen

    Onze nieuwe Associate Supply Chain Backoffice voldoet in ieder geval aan de volgende eisen :

  • MBO 3 of hoger;
  • Enkele jaren relevante werkervaring;
  • Vloeiend in het Engels, zowel in mondelinge als schriftelijke communicatie;
  • Vermogen om te schakelen tussen taken in een dynamische omgeving en te werken binnen een diverse, internationale groep mensen;
  • Ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen (computer-based business systemen) zoals MS-Office tools;
  • Taakgericht, veel aandacht voor detail, Hoge kwaliteitsnormen met betrekking tot werk;
  • Voorkeursvereisten

  • Aanvullende taalvaardigheden;
  • Ervaring in een vergelijkbare of gerelateerde disciplinaire en / of internationale omgeving;
  • ERP-ervaring;
  • Ervaring met order gerelateerde issue handling in een Supply Chain omgeving.
  • Arbeidsvoorwaarden

    Wat wij jou kunnen bieden

  • Een tijdelijk contract tot juni 2022. Eventueel is verlenging mogelijk als alles goed gaat;
  • Ervaring met werken in een sterk gereguleerde en internationale omgeving;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Het salaris ligt tussen de € 2.400 en € 2.800 bruto per maand, op basis van ervaring en kennis.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier