Customer Service Medewerker Frans
Keser
's-Hertogenbosch, Nederland
6 dagen geleden

Als Customer Support Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de consument en zakelijke afnemers. Je blijft op de hoogte van alle ontwikkelingen in het bedrijf, de producten en wat er bij de klanten speelt.

In je rol ben je naast het eerste aanspreekpunt bezig met het opzetten en verbeteren van de Social Media kanalen. Je werkzaamheden zullen bestaan uit :

  • Het telefonisch te woord staan van consumenten en deels zakelijke klanten
  • Het beantwoorden van vragen via de mail
  • Het bieden van oplossingen aan de klant
  • Ondersteunende werkzaamheden binnen de afdeling, zoals het orderproces voor onderdelen en de crediteurenadministratie
  • Inwinnen van informatie bij de klant en doorspelen hiervan naar bijvoorbeeld R&D
  • Meedenken in procesverbeteringen, bijvoorbeeld richting het verbeteren van klantservice middels Social Media
  • Opstellen van een Social Media plan om zo de organisatie te branden online
  • Organisatie

    Deze informele en platte organisatie is een bekende speler in de consumentenelektronica. Ze importeren, modificeren en verkopen allerlei producten onder eigen merk en private label in de Europese markt.

    Continue in beweging, acterend op nieuwe mogelijkheden in de markt. De Customer Support afdeling bestaat uit 10 personen.

    Er wordt veel samengewerkt en voor technische vragen kun je altijd de hulp inschakelen van de twee technisch specialisten op de afdeling.

    Vereisten

    Als Customer Support Medewerker sta je veel in contact met klanten en biedt je uitstekende service. Dit krijg je voor elkaar door de juiste oplossing te bieden, goed te luisteren en mee te denken met de klant.

    Daarnaast voldoe je aan het volgende profiel :

  • Service gericht en een goed probleemoplossend vermogen
  • Sterk aan de telefoon
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal
  • Goede beheersing van de Franse taal
  • Fulltime beschikbaarheid
  • Bij voorkeur 1 jaar ervaring in een vergelijkbare rol (Customer Service of in een callcenter omgeving)
  • Aanbieding

    In deze vooruitstrevende organisatie wordt initiatief, zelfstandigheid en ondernemerschap gestimuleerd. Je komt terecht in een betrokken team binnen een organisatie met korte lijnen waar je makkelijk kunt schakelen met je collega’s.

    Ze bieden een prima salaris, een goede pensioenregeling en een flexibele winstuitkering.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier