Service Delivery Manager
Robert Bosch B.V.
Schiphol
1 dag geleden

Jouw bijdrage aan iets groots

  • Je bent verantwoordelijk voor het nakomen van contractuele afspraken.
  • Draagt zorg over de klant tevredenheid middels regelmatig contact met de klant.
  • Verantwoordelijk voor bereiken van verkochte marge op de contracten.
  • Werkt samen met de projectleiders om overgang naar beheer goed te laten verlopen.
  • Overlegt met klant en collega’s voor het optimaal inrichten van het proces.
  • Je kent de behoefde van de klant en gebruikt dit voor verbeterprocessen en uitbreiding van de dienstverlening.
  • Wat jou onderscheidt

  • Bachelor (Electrotechniek); aangevuld met ervaring op gebied van servicecontracten.
  • Ervaring met Safety & Security installaties.
  • Affiniteit / kennis en / of ervaring met NEN 2575, 2654.
  • ITIL kennis en vaardigheden.
  • Projectmatig werken.
  • Creativiteit in organisatorische en technische oplossingen, overzicht, onderhandelingsvaardig, analytisch vermogen, prioriteiten kunnen stellen.
  • Jouw toekomstige werklocatie biedt jou

    Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een internationaal gerenommeerd concern. Daarbij bieden we je opleidings- en trainingsmogelijkheden en een uitgebreid pakket secundaire voorwaarden.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier