IT Help Desk Customer Service Representative (Tilburg)
Teleperformance
Breda, Netherlands
3 dagen geleden
source : OnlyEngineerJobs

Waarom kiezen voor deze toffe job?Omdat je vanaf dag één een (volwaardig!) lid van ons 50+ koppige IT-team bent. Een internationale mix van helpdesk, servicedesk, developers, applicatiebeheerders, systeem en netwerkspecialisten die kennis en ervaringen graag delen.

Je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen in een Max Verstappen tempo!Waarom willen wij jou?Omdat wij erin geloven dat medewerkers met kennis en ervaring binnen de contact center branche en passie voor IT de perfecte mix van competenties bevatten die nodig zijn om onze collega’s en opdrachtgevers te ontzorgen op IT-gebied.

Door de groei die we doormaken als organisatie en focus op thuiswerken in combinatie met de aankomende seizoenspiek zijn we bij de IT-afdeling op zoek naar tijdelijke extra IT Help Desk medewerkers.

Je stroomt in of door als IT Help-Desk Customer Service Representative op de IT-afdeling en wanneer het werk daar afneemt zorgen we ervoor dat je (weer) aan de slag kan als contact-center specialist voor een van onze opdrachtgevers.

Het is een unieke kans om ervaring op te doen binnen de IT-afdeling en hiermee je kennis, competenties, ervaring, en CV te verrijken en dit te gebruiken in je verdere carrière.

  • Tevens kan je laten zien wie je bent en wat je kunt zodat wanneer er vaste vacature op de IT-afdeling ontstaat en kennismakingsgesprek wellicht overbodig is ;
  • Wat ga je doen? Je ondersteunt de eindgebruikers (je directe collega’s agents, managers etc.) op 1001 manieren. Ze benaderen jou via telefoon, chat of email met een IT-probleem en jij helpt ze op weg zodat ze minimaal belemmerd wordt bij het uitvoeren van hun werk.
  • Je bent een echte probleemoplosser en hebt een luisterend oor. Doordat een groot gedeelte van je collega’s thuiswerken zijn de problemen daardoor heel divers en variëren van, kabels welke niet goed verbonden zijn tot aan complexe problemen in Windows, Citrix of een andere applicaties.

    Je behandelt ieder contact en probleem met dezelfde zorg en zorgt voor een optimale klantervaring, zelf als het probleem niet aan IT ligt schuift je dit je collega niet in de schoenen maar lost het op en bent de held van de dag! Wie ben jij?

    Voor deze rol zijn we opzoek naar een nieuwe collega die : Voor minimaal 32 uur per week beschikbaar is. Affiniteit heeft met IT.

    Door gerichte vragen te stellen, snel met oplossingen kan komen.Een beschikbaarheid heeft van minimaal 4 maanden. Interesse?

    Dan hoor ik graag van je! Solliciteer kan gemakkelijk via deze website. Voor vragen kun je terecht bij Niek via 06 3101 3502 of via niek.weterings teleperformance.com

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier