Customer Journey Expert Beleggen - Chapter Digital
CVing S.R.L.
Noord Holland, NL
36 dagen geleden

Je werkomgeving : Tribe Investments

Werken bij de Tribe Beleggen betekent werken in een dynamische omgeving, waar de lat hoog ligt. We hebben een forse groei-

ambitie en zijn op zoek naar een customer journey expert die met ons deze ambitie wil realiseren. Wij onderzoeken continu wat onze klanten van onze producten verwachten en bepalen, samen met hen, de perfecte klantreis.

Onze Customer Journey Experts zijn de drijvende kracht achter deze reis.

Binnen de cross border Tribe Investments werken we hard aan het gelijk trekken van de beleggen dienstverlening in België en Nederland, om op deze manier internationaal door te kunnen groeien.

Wie zoeken we?

Je bent een enthousiaste professional met kennis van zowel digitale customer journeys als een achtergrond in het beleggen domein.

Je hebt eerder ervaring opgedaan in het verbeteren van beleggingsproducten of klantprocessen met betrekking tot beleggen.

Je werkt klant gedreven en wil begrijpen hoe een klant zich digitaal beweegt en oriënteert. Je gebruikt alle beschikbare data om zo gericht mogelijk de processen voor beleggen te optimaliseren.

Je stelt hierin klantgedrag centraal en onderbouwt je visie op basis van inhoudelijke kennis van beleggen. Als digital native’ ben je altijd op de hoogte van de laatste innovaties en weet je deze te vertalen naar verbeteringen in de omnichannel dienstverlening.

Jouw werkomgeving

Als Customer Journey Expert (CJE) heb je een passie voor het end-2-end doorvoeren van klantverbeteringen. Het betreft een brede functie met elementen van Marketing, Formulemanagement en Productmanagement.

Je werkt nauw samen met Data Analisten, UX en Developers om de klantbeleving te verbeteren. Na het opleveren van een plan stop je niet, maar ben je pas tevreden als de klant de verbetering daadwerkelijk ervaart.

Je neemt hierin initiatief en motiveert anderen om gezamenlijk dit doel te bereiken. Je vindt het leuk om dit in een multidisciplinair team te doen en gezamenlijk verantwoordelijkheid te nemen voor het realiseren van de missie van je squad.

Tegelijkertijd vind je het belangrijk dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en neemt en dat je je eigen expertise zelfstandig in kunt zetten.

Je bent gedreven om je eigen expertise continu verder te ontwikkelen en / of te verbreden. Je bent een voorbeeld en stimulator van de nieuwe cultuur (Orange Code) en de nieuwe manier van werken.

Wat ga je doen?

  • Analyseren en optimaliseren van de customer journeys voor beleggende klanten binnen de omnichannel strategie : Online, Mobiel, via e-mail en via adviseurs.
  • Data-gedreven verbeteringen initiëren en realiseren op ING.nl, Mijn ING en in de bemenste kanalen
  • Doorvertalen van de marketingstrategie naar klantcommunicatie op het vlak van beleggen
  • Kennis en ervaring

  • Een afgeronde opleiding op minimaal bachelor niveau.
  • Je hebt minimaal 2 tot 6 jaar werkervaring in een digitale omgeving
  • Ervaring met Beleggen is een duidelijke pré.
  • Je hebt affiniteit met UX en met IT.
  • Wat bieden wij jou?

    In deze full-time functie (36 uur) heb je als Customer Journey Expert bij ING Domestic Bank niet alleen recht op een uitstekend basissalaris (afhankelijk van jouw werkervaring) en 21,5 vakantiedagen, maar heb je ook een 13e maand en een dienstverband met uitzicht op een vaste aanstelling.

    We ondersteunen je graag in je doorgroei, zowel horizontaal als verticaal, en we bieden je op basis van jouw eigen initiatief ongekende carrièrekansen.

    Meer weten of solliciteren?

    Herken jij je in dit profiel? Solliciteer dan nu en word Customer Journey Expert Beleggen bij ING Domestic Bank. Heb je nog vragen over deze functie, dan kun je contact opnemen met Bart-

    Jan Bloom : +31 6 52717031

    of via email Bart-Jan.Blom.van.Assendelft ing.com.

    Wij maken graag kennis met je!

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier