Secretaresse Real Estate
DLA Piper GB
Netherlands-Amsterdam
60 dagen geleden

Description

De advocatuur en het notariaat werken geïntegreerd samen in de praktijkgroep Real Estate. Het notariële gedeelte bestrijkt o.

a. overdrachten, hypotheken, splitsingen en veilingen. Real Estate advocatuur richt zich op diverse contracten (ontwikkeling, koop / verkoop, verhuur, lease), bouwclaims, arbitrages en aanbestedingen, diverse vergunningen en ruimtelijke ordening en milieuvraagstukken.

Voor het team van ongeveer 7 secretaresses zijn we op zoek naar een Personal Assistant om het team te versterken. Bij deze partner ligt een breed scala aan verantwoordelijkheden en de Personal Assistant ondersteunt en versterkt hierin.

Dit betekent dat je het leuk vindt om hands-on goed prioriteiten te stellen, gestructureerd werkt en vlot schakelt door zowel zelfstandig als met anderen goed (samen) te werken.

Je bent pro actief en assertief wanneer dat nodig is, voelt aan wanneer jouw discretie vereist is of wanneer je juist actie moet ondernemen.

Moeilijke situaties los je op door jouw sociale en communicatieve vaardigheden in te zetten en daarnaast ben je uiteraard dienstverlenend en klantgericht.

Al met al echt een steun & toeverlaat voor de dagelijkse werkzaamheden van de partner, zonder de lange termijn uit het oog te verliezen.

Belangrijkste taken

  • Verantwoordelijk voor de organisatie & follow-up van vergaderingen, het beheer van de agenda, actie- en besluitenlijsten en soms notuleren
  • Verzorgen van zakenreizen voor de partner; van reisschema tot de overleg agenda ter plaatse
  • Werken in een team met andere secretaresses; elkaar opvangen waar nodig of werken voor een ander persoon waar mogelijk
  • Zeer complex agendabeheer : bewaken van interne en externe afspraken en actiepunten
  • Behandeling inkomende digitale post inclusief archivering
  • Zelfstandig oppakken van alle correspondentie, telefoon- en emailverkeer
  • Voorbereiden en uitwerken van presentaties
  • Klantgericht begeleiden van bezoekers; ook bij grotere bijeenkomsten
  • Voorbereiden van vergaderzalen in afstemming met facilities & IT
  • Archiveren van vertrouwelijke stukken (digitaal en hard copy)
  • Vaardigheden

  • Een afgeronde secretariële opleiding / een andere opleiding op MBO+ / HBO niveau
  • Wij zijn bij voorkeur op zoek naar kandidaten met aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur binnen de zakelijke dienstverlening of in een groter concern
  • Een dienstverlenende, flexibele en proactieve houding
  • Uitstekende Nederlandse taal- en schrijfvaardigheden
  • Goede Engelse taal- en schrijfvaardigheden
  • Een goed gevoel voor verhoudingen
  • Ontwikkelingsmogelijkheden

    Als Personal Assistant heb je een uitdagende baan in een internationale werkomgeving met zicht op een vast dienstverband van 38,75 uur per week (90% is bespreekbaar).

    Je komt te werken in een prettige en professionele omgeving waar ambitie op prijs wordt gesteld. We bieden een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

    Daarnaast vinden wij de persoonlijke ontwikkeling van onze mensen belangrijk. Daarbij speel je zelf ook een actieve rol.

    Kantoor biedt aan elke medewerker de mogelijkheid zich persoonlijk te ontwikkelen door middel van een intern trainingsprogramma.

    Solliciteren

    Herken jij jezelf in dit profiel en ben jij op korte termijn beschikbaar? Reageer dan snel via onze website. Nadat je bij ons hebt gesolliciteerd, nemen we contact met je op om eventueel een afspraak te maken.

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier