Status 9 juli 2019 : Ingevuld. Reageren niet meer mogelijk.
Werkzaam zijn op het snijvlak van organisatieontwikkeling en individuele groei van medewerkers? Is talenten ontdekken / ontwikkelen bij medewerkers een passie van jou?
Ben jij WO geschoold met een paar jaar werkervaring? Bij dit mooie consultancy bedrijf zijn zij vanwege groei op zoek zijn een junior Manager Learning & Development.
Het bedrijf :
Het betreft een internationale consultancy organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Zij zijn gespecialiseerd in belastingadvies.
Zij gaan proactief te werk, staan bekend om hun snelle respons en zijn een professionele en betrouwbare begeleider binnen de fiscale wet- en regelgeving.
Absoluut een betrokken organisatie, zowel bij hun klanten als medewerkers.
In Nederland zijn ze toonaangevend, met velen medewerkers en een groot aantal kantoren verspreid over het hele land.
Het team bestaat uit 1 HR Director, 2 HR Adviseurs (junior niveau), 3 recruiters, 2 HR Assistants en een casemanager. De Learning & Development afdeling (die onder HR valt) heeft 1 manager en 3 junior L&D managers.
En daarnaast wordt heel nauw samengewerkt met hun People & Culture afdeling (4 medewerkers).
Werkzaamheden :
De functie van junior manager Learning & Development is een zelfstandige functie en valt onder de Learning & Development afdeling.
Je groeit mee met het bedrijf en jouw functie.
Je wordt verantwoordelijk voor een aantal aangewezen Business Units met daarin werkzaam een groep van ongeveer 100 medewerkers die jij als talentmanager / L&D manager gedurende hun loopbaan gaat begeleiden.
Je bent aanwezig bij Talent Ontwikkelingsgesprekken, evaluatiegesprekken, beoordelings- en functioneringsgesprekken etc.
Hierin heb jij voortdurend een objectieve rol.
Wij zoeken een stevige’ junior Manager Learning & Development, relevante werkervaring (tot 3-5 jaar ervaring in bij voorkeur recruitment, loopbaanbegeleiding, jobcoaching), maar minstens zo belangrijk is jouw persoonlijkheid.
Om succesvol te kunnen werken binnen deze organisatie met kritische professionals is het van belang dat je jezelf durft te zijn, nuchter bent en in staat bent een goede band op te bouwen met de mensen om je heen en gezamenlijk stappen voorwaarts te zetten.
Je bent krachtig en kordaat in je communicatie.
Kwaliteiten en Vereisten :
Onze klant is op zoek naar een nuchter persoon, niet status gevoelig en iemand die vooral op jonge leeftijd al een volwaardig gesprekspartner kan zijn voor de organisatie.
Verder ben je praktisch en pragmatisch ingesteld en weet jij, je handen uit de mouwen te steken. Het is belangrijk dat je leert van je omgeving en de fouten die je maakt en dat je terug kan veren als je aangesproken wordt op een verkeerde beslissing.
Je kunt snel schakelen en jouw overtuigingskracht is sterk en je kan goed de rust bewaren in hectische situaties.
Zij bieden :
Een salaris tussen €2.600 €3.100 bruto per maand, gebaseerd op een 40-urige werkweek en uiteraard afhankelijk van ervaring.
27 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, vakantiegeld, mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering en een premievrij pensioen.
De cultuur is adhoc en flexibel. Nergens zoveel adhoc werk als bij dit bedrijf. Anticiperen en meedenken op hoog niveau wordt er van je verwacht.
Het wordt gezien als je hard werkt, maar het moet geen doel op zich zijn. Iedereen is belangrijk en iedereen telt mee. De teamspirit is hoog.
Er wordt op een open en respectvolle manier met zowel elkaar als met externe partijen gecommuniceerd. Men erkent de toegevoegde waarde van iedere medewerker, ongeacht jouw functietitel en / of ervaring.
Samenwerken, onderzoeken & verdiepen, respect, eerlijk en discreet. Een aantal termen die deze organisatie typeren. Deze dragen bij aan de kwaliteit van het werk alsmede de inspanningen om een hecht team te creëren.