Medewerker binnendienst / Administratief medewerker
ErvarenJaren
Heemstede, NL
2 dagen geleden

Introductie

Heeft u administratieve ervaring? Bent u 8 tot 10 uur per week beschikbaar en lijkt het u leuk om vanuit huis een groothandel te ondersteunen?

Reageert u dan snel op deze vacature!

De organisatie

Onze opdrachtgever is een groothandel in glutenvrije- en vegan producten.

De functie

Deze functie is voor langere tijd. In deze functie voert u vanuit huis administratieve werkzaamheden uit.

Taken :

Het plaatsen van bestellingen, meestal in het Engels

Facturen maken, problemen met leveranciers oplossen, orders plaatsen, dropbox bijhouden

Webshop bijhouden, bestellingen van klanten verwerken

Ervaring met Dropbox

Basis kennis financiële administratie

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier