Helpdesk medewerker
USG - Unique
Arnhem, NL
3 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

Deze vooruitstrevende organisatie houdt zich bezig met ICT-oplossingen binnen de zorgsector. Ze creëren mogelijkheden om mensen prettig en efficiënt te laten werken in de zorg.

De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus kunnen blijven behouden op de zorg en zorgbehoevenden.

Onze opdrachtgever neemt daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg! Het hoofdkantoor is gevestigd in Brummen, maar jij komt in Arnhem te werken.

De locatie is in het centrum van Arnhem en daarom goed bereikbaar vanuit o.a. Nijmegen, Ede, Zutphen en Doetinchem. Een lekkere lunchwandeling door de stad of langs de Rijn is dus zeker een must.

Vanuit Arnhem Centraal loop je met 5 minuutjes het kantoor binnen.

Heb jij de solliciteer knop gevonden voor de functie van helpdesk medewerker? Na je sollicitatie kan jij het volgende van ons verwachten :

Stap 1 : We bekijken jouw cv en motivatiebrief.

Stap 2 : Zien wij een match? We leren je graag kennen in een intakegesprek op onze vestiging in Arnhem.

Stap 3 : Ziet de opdrachtgever ook een match? Ze ontmoeten je graag in een sollicitatiegesprek.

Stap 4 : Beide enthousiast? Je mag je contract tekenen en lekker aan de slag als helpdesk medewerker!

Functieomschrijving

Jij bent aan de ene kant technisch aangelegd, maar aan de andere kant vind je het leuk om mensen te helpen. Je zoekt een baan waar je deze combinatie kan maken, of misschien had je er nog helemaal niet aan gedacht dat je deze twee eigenschappen kon combineren in een functie.

Ik heb goed nieuws voor je, want in de fulltime functie van technisch helpdesk medewerker kan je dit combineren! Lees snel verder voor meer informatie.

Je komt te werken bij een bedrijf wat gespecialiseerd is in zorgcommunicatiesystemen in de ouderenzorg. Jij bent verantwoordelijk voor het juist te woord staan van de klanten.

Klanten kunnen bellen om een melding te doen van storingen of mutaties in de systemen. De klanten zijn veelal zorgprofessional die dagelijks met jullie systemen werken.

Jij verzorgt de aanname van de melding en probeert het ook op te lossen. Mocht de melding te complex zijn, dan verbind je de klant door naar jouw collega van de tweedelijns helpdesk.

Daarnaast voer je deze werkzaamheden uit :

  • Je zorgt voor het dagelijkse netwerkbeheer van de klanten;
  • Je plant het onderhoud;
  • Je verstrekt rapportages.
  • In deze functie ga je alles on the job leren. Je wordt goed ingewerkt en begeleidt. Je zult zelf het pad samen met jouw buddy bepalen.

    Ben jij de nieuwe helpdesk medewerker voor deze organisatie in Arnhem? Reageer direct via de button of benader ons via 026-3521800.

    Functie-eisen

    Jij bent leergierig, communicatief vaardig en stressbestendig. Je kan goed analytisch denken en vindt het leuk om zelfstandig in een team te werken.

    Jij krijgt een goed gevoel als je de klant op de juiste manier hebt geholpen en doet er ook alles aan om de klant tevreden te stellen.

    Om de vraag goed te kunnen beantwoorden is het belangrijk dat je technische vraagstukken kan vertalen naar begrijpelijke taal.

    Hiervoor is het ook belangrijk dat je proactief bent en initiatief neemt.

    Daarnaast is belangrijk :

  • Je hebt een afgeronde mbo opleiding niveau 4 in de ICT;
  • Je bezit basiskennis van CCNA (is een pre);
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (of gaat dit op korte termijn behalen).
  • Voldoe jij niet helemaal aan bovenstaande profiel, maar ben je ervan overtuigd dit op termijn wel te zijn. Reageer dan vooral.

    We zoeken enthousiaste, gemotiveerde en vooral leergierige ICT medewerkers.

    Arbeidsvoorwaarden

    Het bedrijf waar jij komt te werken biedt jou een uitdagende fulltime functie waar aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling.

    Je hebt namelijk ruime doorgroeimogelijkheden. Denk daarbij aan tweedelijns helpdeskmedewerker, buitendienst medewerker, planner en back office.

    Je komt terecht in een uitstekende werksfeer waar hard wordt gewerkt, maar waar ook plaats is voor humor.

    De volgende voorwaarden zijn voor jou van belang :

  • Een salarisindicatie van €2100-2200,- bruto per maand;
  • Een persoonlijk plan om te groeien in werkzaamheden en salaris;
  • Uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Je kunt gebruikt maken van een online opleidingsplatform.
  • Deze functie is echt een kick-start van jouw carrière in de ICT. Je leert in korte tijd veel, je werkt bij een toonaangevende organisatie en kan mooie stappen maken naar bijvoorbeeld andere functies.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier