Medewerker Planning
Unique
Almere
10 dagen geleden
source : Vacant

Het optimaliseren van de dagbezetting (efficiënt en effectief wegzetten) per skill op decentraal niveau en het roosteren van (in) directe uren van de klantadviseurs en coaches.

  • Zorgt er indirect voor dat de bereikbaarheid en service level van UWV voor de klant gewaarborgd is.
  • Monitort het actuele telefoonaanbod op decentraal niveau.
  • Signaleert calamiteiten op decentraal niveau en rapporteert dit aan de Centrale Dagstuurder.
  • Roostert MBO 3 en MBO 4 opleidingen.
  • Roostert ten behoeve van Teammanagers Liveservice en Manager Klantencontact op de meest efficiënte wijze de productie-uren van Klantadviseurs, in combinatie met training, verlof en overleggen.
  • Roostert ten behoeve van Teammanagers Liveservice planbare monitoringen en overige activiteiten Coaches.
  • Adviseert Teammanagers Liveservice en Manager Klantencontact over de gewenste wijzingen voor het vigerende rooster.
  • Draagt zorg voor input voor verandering op het gebied van planning en decentrale dagsturing.
  • Verzamelt incident informatie d.m.v. gehanteerde systemen, interne en externe contacten en rapporteert dit in de loglijst.
  • Levert dagelijks de benodigde sturingsinformatie conform de rapportage-formats aan de Manager Klantencontact.
  • Levert input voor technische beschrijvingen in de vorm van opleidingen, handleidingen, procesbeschrijvingen en procedures.
  • Heeft een cruciale signalerende rol van activiteiten die tot verstoring van het (in) directe productieproces kunnen leiden.
  • Kan desgevraagd meedraaien in het verstoringcomité.

  • Neemt dagelijks deel aan het Dagsturing overleg (telefonisch) waarin wordt gekeken naar de dagbezetting van gisteren, vandaag en de komende dagen.
  • Onderhoudt intern contact met de Manager Klantencontact om af te stemmen over de bezetting op de dag zelf en in de toekomst.
  • Informeert externe bezoekers en instroomgroepen (MBO 4) over planning en decentrale dagsturing.
  • Roostert de indirecte uren van de klantadviseurs, de planbare monitoringen en overige activiteiten van de coaches in, en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de Teammanagers Liveservice en Manager Klantencontact op het gebied van planning en decentrale dagsturing.
  • Functieeisen

    De medewerker Planning / Decentrale Dagsturing opereert binnen de opgestelde regelgeving (handboek verkeersmanagement)- en kwaliteitseisen.

    Vakinhoudelijke competenties :

  • Functioneert op hbo werk- en denkniveau.
  • Kent en gebruikt de theorieën, methoden en instrumenten van zijn specialistisch vakgebied.
  • Kent en begrijpt wet- en regelgeving SV.
  • Kent en gebruikt de voor zijn vakgebied relevante processen, procedures en systemen.
  • Heeft ervaring met telefonie flows binnen een contact-center omgeving.
  • Heeft affiniteit met, beheerst en houdt ontwikkelingen bij op het gebied van (voor planning relevante) software waaronder Excel.
  • Overige competenties :
  • Klantgericht
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Probleemanalyse

  • Organiseren van eigen werk
  • Organisatiesensitiviteit
  • Bedrijfsomschrijving

    De missie van de divisie Klant & Service (K&S) van het UWV is het realiseren van klantgerichte en efficiënte dienstverlening.

    We zijn een flexibele, service- en oplossingsgerichte organisatie die zich continu richt op het vergroten van de zelfredzaamheid van de klant.

    Enerzijds doen we dat door excellente dienstverlening, denk aan ons high-performance contact center. Anderzijds richten we ons op het reduceren van de servicebehoefte bij de klant door advisering en streven we naar een verschuiving naar goedkopere serviceverlening.

    Dat wil zeggen van klantencontact naar selfservice (digitale dienstverlening) met een uitstekende klachtenservice in het geval van knelpunten.

    Klantencontact

    Klantencontact is onderdeel van K&S. Klantencontact helpt klanten die ongepland contact opnemen via de beschikbare kanalen telefonie, internet, mail, chat en sociaal media, integreert deze en voert de regie daarover.

    Kenmerkend in het klantcontact is het verlenen van hoogwaardige dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Klantencontact wil ervoor zorgen dat het klantcontact over alle kanalen voor heel UWV volledig sluitend en op uniforme wijze bestuurbaar is volgens de normen van COPC.

    De klant krijgt dan ongeacht het kanaal waarlangs hij contact legt altijd een direct, juist en volledig antwoord als oplossing voor zijn probleem aangeboden.

    Klantencontact gebruikt alle kennis over haar klanten en hun specifieke situatie om de klantcontacten effectief en efficiënt te laten verlopen.

    De specifieke situatie van de klant is het uitgangspunt in de routering, de afhandeling van het klantcontact en het bewaken van de oplossing.

    Arbeidsvoorwaarden

    Een uitdagende fulltime functie (38 uur per week) op basis van een tijdelijk dienstverband t / m het einde van het jaar. De startdatum is zo snel mogelijk.

    Het is eventueel mogelijk om vanaf 30 uur per week te werken. Het salaris ligt in functiegroep 6 : €2200 - €3000 o.b.v. 38 uur en is afhankelijk van opleiding en werkervaring.

    Je ontvangt een volledige reiskostenvergoeding o.b.v. OV. Reis je met ander vervoer? Dan bieden wij een tegemoetkoming, let op deze is niet dekkend!

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier