Interim Management Assistant juni tm nov 2022
Bloem Werving and Selectie
Hoofddorp
5 dagen geleden

Ervaren interim Management Assistant gezocht! Per half juni beschikbaar (30-36 uur) om de Manager van de Design afdeling (en zijn team) te gaan ondersteunen t / m oktober / november?

Zin om aan de slag te gaan bij dit prachtige internationale bedrijf? Wij komen heel graag in contact met jou!

Het bedrijf :

is een internationale organisatie. Ze hebben een prachtig product waar iedereen trots op is. We kunnen in dit stadium nog niets over de organisatie loslaten.

Uiteraard vertellen wij jou er alles over als we met elkaar in gesprek gaan.

Werkzaamheden :

De huidige management assistant gaat binnenkort van haar zwangerschapsverlof gaan genieten. Jij zal de Manager van de Design Studio gaan ondersteunen (en ook een beetje het team).

Deze afdeling bestaat uit ongeveer 10 / 15 medewerkers (voornamelijk heren). De manager kenmerkt zich door een artistieke en creatieve geest.

Dat brengt ook gelijk met zich mee dat orde en structuur soms een beetje ver te zoeken zijn. Dus dat is iets wat jij vooral komt brengen?

Jouw werkzaamheden zullen oa bestaan uit :

  • Agendabeheer
  • Het boeken van reizen, hotels, huurauto’s etc
  • Diverse secretariële werkzaamheden, waaronder correspondentie, digitale archivering, opvragen van informatie, voorbereiden van afspraken
  • Zaken structureren
  • Werkplanning
  • Rapportages
  • Aanwezig bij het afdelingsoverleg en maak je actielijsten en bewaak je afgesproken besluiten
  • De Manager kenmerkt zich door een heel relaxed en sociale persoonlijkheid. Vriendelijk en oprecht geïnteresseerd. Af en toe alleen wel beetje chaotisch.

    Kwaliteiten en Vereisten :

  • Je bent een daadkrachtige en accurate Management Assistant
  • Je hebt HBO werk- en denk niveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Frans is een pré
  • MS Office (Word, Excel en PowerPoint) kent geen geheimen voor je
  • Je bent proactief en dienstverlenend ingesteld
  • Je bewaakt de kwaliteit en deadlines
  • Je hebt een fijne, toegankelijke persoonlijkheid en bent gericht op een goede samenwerking (als team)
  • Je bent behulpzaam en dienstverlenend ingesteld
  • Je bent tussen de 30-36 uur beschikbaar
  • Je vindt het geen probleem om in de avond of op je vrije dag ook nog eens je laptop open te klappen (incidenteel en zeker niet structureel)
  • Je bent per half juni as beschikbaar t / m oktober / november 2022
  • Je woont bij voorkeur in de omgeving van Hoofddorp
  • Max 3 weken aaneengesloten vakantie in de zomermaanden.
  • Zij bieden :

    Prachtige tijdelijke baan die graag per half juni wordt ingevuld. Een bedrijf dat het zeer goed doet en groeit. Ze zijn een organisatie met een bijzonder mooi en uniek product waar ook iedereen echt heel trots op is.

    Binnen dit bedrijf is er volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een informele werksfeer met hoge ambities.

    Veelal hoger opgeleiden. Er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

    Salaris max 4300 euro obv 40 uur en daarnaast hebben zij nog een 13e maand, premievrij pensioen, bonus en winstuitkering.

    En verder ook nog 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen.

    Ben je freelancer dan is jouw uurtarief max 60-65 euro ex btw ex reiskosten.

    Voor deze tijdelijke functie wordt verwacht dat je, in de beginperiode tijdens inwerken, wat vaker op kantoor bent. Daarna is hybride werken mogelijk (dagen in overleg).

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier