QESH Manager Support & Commercie
Swinkels Family Brewers
Lieshout, NL
6 dagen geleden

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het QESH-beleid binnen het QESH - support team. Jij en je team ondersteunen de QESH-organisatie m.
  • b.t. wetgeving, klachtenafhandeling, audits, data reporting en systeembeheer. Jullie weten precies wat de brouwerijen, de commerciële en operationele afdelingen nodig hebben vanuit de QESH-

    organisatie en jouw team weet dit te vertalen naar praktische en concrete oplossingen.

  • Als Manager QESH Support geef je leiding aan een team van 6 FTE bestaande uit Quality Support-specialisten, applicatie beheerders en een Quality Assurance Engineer.
  • Met je inhoudelijke scherpe kijk op zaken en je betrokken managementstijl ben je een motiverend leider, die het maximale uit het team en de organisatie weet te halen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van je team en borgt verbeteringen op het gebied van vendor assurance, label compliance, specificatie management, AEO (Authorized Economic Operator) en applicatiebeheer.
  • Je bent alert op verbeterpunten en initieert en controleert de implementatie van de verbetervoorstellen met betrekking tot QESH onderwerpen en regelkringen.
  • Als proactief netwerker ben je met betrekking tot QESH-issues zichtbaar en beschikbaar, zowel intern als extern voor partijen als klanten, leveranciers, certificerende instellingen en overheidsinstanties en heb je uitstekende communicatieve eigenschappen.
  • Je bent als Manager QESH Support lid van het QESH MT. Je bent daarbij doelgericht, luistert, overlegt en overtuigt. Je rapporteert aan de QESH Director.
  • Wie ben jij?

  • Je hebt als Manager QESH Support brede werkervaring in kwaliteitsmanagementfuncties in de food sector. Je hebt een brede kennis van zaken en vertaalt met gemak je visie en het beleid in dagelijkse werkwijzen.
  • Daarbij ben je pragmatisch ingesteld en streef je naar efficiënte en praktische oplossingen.

  • Je kunt goed functioneren en leidinggeven in een dynamische en informele omgeving, waar de lijnen kort zijn en besluitvorming doelgericht is.
  • Je bent daarin een teamspeler, met de juiste balans in een informele opstelling en strikt handelen.

  • Leidinggeven is voor jou zorgdragen dat de specialisten uit je team vol vertrouwen hun kennis en talent inzetten voor het borgen van risicomanagement.
  • Je beschikt hiervoor over aantoonbare management skills opgedaan door het leidinggeven aan een team professionals. Het ligt in je kracht om jouw teamleden te motiveren en ontwikkelen.

  • Je herkent je in de volgende persoonskenmerken : strategisch, pragmatisch, overtuigingskracht, resultaatgericht, bruggenbouwer, goed relativeringsvermogen.
  • Scherp in het bepalen van de juiste prioriteiten, je weet te delegeren, maar blijft totaal overzicht behouden.

  • Tenslotte beschik je over HBO / WO werk- en denkniveau, een opleiding in de richting van levensmiddelentechnologie en minimaal 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol.
  • Wat krijg jij er voor terug?

    Een uitdagende baan, met volop ruimte om te ondernemen binnen een sterk groeiend bedrijf, de kans je ambities waar te maken en je inzichten naar voren te brengen.

    Daarnaast vind je bij ons een open cultuur in een informele werkomgeving, waar de kernwaarden ondernemerschap, eigenaarschap en samenwerken voorop staan.

    Uiteraard bieden wij ook goede arbeidsvoorwaarden, met oog voor interne opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Wij hebben speciaal hiervoor een opleidingsacademy opgericht.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier