Klantenservice medewerker parttime (M/V)
Van Uffelen
Delft, NL
4 dagen geleden

Over ons

Van Uffelen is al bijna 70 jaar een begrip in dames- en herenmode. Inmiddels beschikt de Van Uffelen groep over 47 winkels verspreid over heel Nederland.

Hiermee zijn we toonaangevend in de moderetail. Bij ons staan kernwaarden als saamhorigheid, betrokkenheid, vertrouwen, transparantie en eigen initiatief centraal.

Daarnaast streven wij naar ultieme klantenservice en een prettige werksfeer. Naast dames- en herenmode beschikken een aantal van onze filialen ook over een modieus assortiment aan kinderkleding.

Bij ons bedrijf hoort uiteraard een mooie webshop. Door de groei van onze webshop zijn we op zoek naar een Klantenservice medewerker.

Wat ga je doen?

In de functie van Klantenservice medewerker zorg jij voor een voorspoedige afhandeling van het gehele proces na een (webshop) aankoop.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klant en Daarbij sta je ook in nauw contact met de winkels om hen te ondersteunen om de best mogelijke service te bieden voor de klant.

  • Klanten helpen met vragen en problemen over producten en services.
  • Het behandelen en afhandelen van klantvragen in de vorm van telefoon, e-mail, whatsapp en chat.
  • Collega’s uit onze winkels ondersteunen in het bieden van de best mogelijke klantenservice.
  • Het zo precies en spoedig mogelijk verwerken van online bestellingen. Dat wil zeggen coördineren van het verzendproces (wat in onze winkels plaatsvindt) en ondersteunen van collega’s.
  • Wie zoeken wij?

    Voor deze rol zoeken wij iemand die service ademt. Jij doet alles om de klant een zo hoog mogelijke service te bieden en zet daarbij kansen om in concrete verbeteringen.

    Daarbij ligt jouw focus op de operatie en het bijbehorende proces. Je bent positief, flexibel en een echte doorzetter. De 'get it done together' mentaliteit wordt daarin erg gewaardeerd.

    Samen met je collega's zorg je ervoor dat iedere klant op een fijne manier wordt geholpen. Voor deze rol zoeken wij iemand met de volgende eigenschappen :

  • Je bent klantgericht, pro-actief en een echte teamspeler
  • Je beschikt over een (positief) doorzettend vermogen
  • Je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit. Je zet graag door om het werk af te krijgen
  • Je bent enorm leergierig en zoekt alles tot op de bodem uit
  • Je bent nauwkeurig en punctueel in je werkzaamheden
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift
  • Functie-eisen :

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Kennis van het Microsoft Office pakket, dat wil zeggen Outlook, Word & Excel
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
  • Je bent minimaal 2 dagen per week beschikbaar.
  • Beschikbaarheid in het weekend (lees : 1 a 2x per maand op zaterdag of tijdens drukke periodes)
  • 1-2 jaar werkervaring heeft een grote pré
  • Ervaring met klantenservice werk heeft een pré, maar is geen vereiste. Wij vinden het belangrijker dat je alles voor de klant wilt doen.
  • Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige, uitdagende baan met ruimte voor ontwikkeling
  • Een fulltime dienstverband
  • Arbeidsvoorwaarden conform de Inretail CAO
  • Pensioenregeling & Personeelskorting
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Een dynamische functie in een jong, gezellig team
  • Een standplaats in het centrum van Delft
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier