Medewerker Serviceloket Key Accounts
Rensa Verwarming & Ventilatie
Doetinchem, NL
1 dag geleden

Als medewerker serviceloket maak je onderdeel uit van team Key Accounts van Rensa Verwarming en Ventilatie. Onze klanten zijn regionaal en landelijke installateurs.

Ofwel, zoals wij dat zeggen, de grote jongens.

Op het serviceloket bieden wij een aanvullende dienst aan, waarbij wij ontzorgen in het bestellen van materialen / producten die niet in het standaard assortiment van Rensa zitten.

Dit doen wij bij bestaande klanten. Door deze werkzaamheden bij ze uit handen te nemen besparen wij hen geld en tijd.

Jij bent, samen met jouw collega Daphne, de (administratieve) kracht achter deze dienst. Als Medewerker Serviceloket Key Accounts ben je van enorme toegevoegde waarde voor onze klant, en voor jouw collega’s op de afdeling.

Jouw werkzaamheden bestaan uit :

Alle inkomende mail verwerken

Klanten en leveranciers telefonisch te woord staan

Opvragen en verwerken van informatie betreffende artikelen bij leveranciers

Verwerken van inkooporders van klanten

Het inkopen van artikelen bij leveranciers

Zendingen en vragen daarover in de gaten houden en verwerken

Leveranciersfacturen verwerken en voldoen

Factureren van artikelen aan onze klanten

Wat bieden wij jou

Bij Rensa Family hebben we oog voor jou, en wie jij bent. Wij bieden persoonlijke en zakelijke groei. Dit is on the job, door bij te dragen aan uitdagende projecten en ook door diverse opleidingen en cursussen.

Op de afdeling Key Accounts heerst een gemoedelijke, energieke sfeer, waarbij we naast hard werken ook veel lol hebben met elkaar.

Naast een goed salaris bieden wij je een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden aan, waaronder :

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • 25 vakantiedagen + 12 verlofdagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Deelname aan target- en winstregeling;
  • Reiskostenvergoeding en de mogelijkheid om dit fiscaal uit te ruilen;
  • Premievrij pensioenregeling;
  • Personeelskorting op het gehele assortiment.

    Wie ben jij

    Dit is een perfecte functie voor iemand om in te stappen en verder te groeien. Wij hebben mogelijkheden genoeg! Maar ook iemand met meer ervaring, of zelfs veel meer, is van harte welkom.

    Wij vinden het vooral belangrijk dat je jezelf in onderstaande herkent :

  • Administratief en procesmatig sterk;
  • Jij werkt nauwkeuring;
  • Je staat graag in contact met de klant en bent dienstverlenend;
  • Minimaal MBO niv. 4 geschoold. Wil jij jouw HBO diploma halen? Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.

    Enthousiast?

    Wij horen je heel graag! Dat kan door op onderstaande solliciteer button te klikken. Inhoudelijke vragen? Marloes Schuttert, hoofd verkoop binnendienst key accounts, beantwoordt met plezier jouw vragen.

    Zij is te bereiken op 06- 53 30 59 52.

    Wij hebben de nadrukkelijke wens om deze vacature zonder tussenkomst van een werving- en selectie, detachering- of uitzendbureau in te vullen.

    Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, zullen behandeld worden als een directe sollicitatie van de kandidaat.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier