Teamlead Customer Care - Lelycenter Delta (Regio Breda)
Lely
Breda
1 dag geleden

Wat ga je doen?

Wil jij werken bij een Lelycenter met een werkgebied verspreid over Noord en Zuid-Holland, Zeeland en Brabant? Wil jij ons center helpen de volgende stap te zetten in onze professionalisering?

Heb jij het in je strategisch te denken en processen op te zetten en verbeteren? Lees dan snel verder!

Functiebeschrijving

Dit Lely Center is opgericht in 2007 en sindsdien snel gegroeid, dit is een van de reden dat de installed base groter wordt en de vraag vanuit klanten toeneemt op het gebied van advies en begeleiding bij nieuwe robots.

De Teamlead Customer Care is verantwoordelijk voor het advies en project coördinatie-team binnen het Lely Center (locatie Brabant).

De Team Lead Customer Care bouwt mee aan de gezamenlijke visie en doelstellingen. Hier geeft hij / zij invulling aan door nauw samen te werken met Business Support, Service en Sales.

Het is een samenspel tussen de verschillende teams wat moet zorgen dat we klaar zijn voor de toekomst!

Binnen het Lely Center hebben we drie commerciële activiteiten; Verkoop robots, Advies en Service 24 / 7. Het Customer Care team is een nieuw team binnen het Lely Center en zal in de toekomst de brug vormen tussen verkoop en service.

De Team Lead Customer Care maakt onderdeel uit van het Management Team binnen het Lely Center. In totaal zijn er 50 medewerkers werkzaam voor het center.

Het Customer Care team bestaat uit 5 medewerkers, waaronder Farm Management Support en Project coördinatie.

De focus voor de toekomst is gericht op het 100% up time bij onze klanten, dit betekent dat we onze klanten volledig willen ontzorgen.

Belangrijkste taken

Een heldere visie ontwikkelen en uitdragen richting het Customer care Team is je belangrijkste taak. Door deze visie ben je in staat draagvlak te creëren binnen het team, met een we can do it mentaliteit.

Je inspireert je teamleden en geeft hen vertrouwen. Met als doel : een hecht en vast team bouwen, waar kennis vergroot wordt en mogelijkheden worden gecreëerd voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Daarnaast :

  • Het door ontwikkelen van onze Farm Management propositie in samenwerking met Service en Sales. De propositie moet bijdragen aan de EBIT-targets binnen het Lely Center.
  • Samen met het team zorg je voor korte lijnen met onze klanten, de melkveehouders.
  • Breng je verbeteringen aan in het bestaande klantcontact proces met als doel de optimale klantrelatie te creëren.
  • Het Customer care team staat midden in het bedrijf en vormt de frontlinie richting bestaande klanten. Ons doel is om onze diensten pro actief aan te bieden en zo dus minder reactief te gaan werken.
  • Wat breng je mee?

  • HBO werk en denk niveau
  • Klantgerichte en servicegerichte mindset, onze klanten, de melkveehouders staan altijd centraal
  • Ervaring met het professionaliseren van werkzaamheden, bijvoorbeeld op het gebied van processen
  • Ervaring met het meedenken en bouwen aan strategie en visie
  • Energie en passie om ons Lelycenter verder door te ontwikkelen!
  • Wat bieden we jou?

    Een uitdagende, nieuwe rol, waarbij je echt impact kunt maken op de toekomst van het Lelycenter en die van de melkveehouders.

    Gezien de rol nieuw is kun je ook echt zelf nog richting geven aan de precieze invulling!

    Je komt te werken bij een van de meest innovatieve bedrijven in de agrarische sector, waardoor je steeds in aanraking komt met nieuwe productontwikkelingen en introducties.

    Verder :

  • Werken bij de marktleider op het gebied van automatiseren in de melkveehouderij;
  • Prima arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen en 13 roostervrije dagen;
  • Diverse trainingen vanuit Lely Academy om op de hoogte te blijven van updates en releases van (nieuwe) Lely oplossingen, maar ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling;
  • Veel vrijheid in het organiseren van je eigen werk;
  • Uitgedaagd worden in je rol en een goede omgeving voor persoonlijke ontwikkeling & groei.
  • Om antwoord te kunnen geven op de voedseluitdaging voor 2050 is het van groot belang om verantwoord met mens, dier en milieu te blijven omgaan.

    Voor ons betekent het dat we een betrouwbare partner voor de lange termijn willen zijn voor onze klanten. En daarnaast willen we de wereld doorgeven aan de volgende generatie door het duurzaam ontwikkelen van onze producten.

    Jij kan een bijdrage leveren in het realiseren van deze droom.

    Daarnaast ook Familiebedrijf van het jaar 2019, Great Place to Work gecertificeerd en nog veel meer...

    Werving & selectiebureau, consultancy en / of detacheringsbureau? We stellen de interesse op prijs, maar we zoeken al onze kandidaten rechtstreeks.

    We begrijpen dat jullie als intermediair de kandidaten onze toffe posities willen voorleggen en zo bijdragen aan onze ambities, maar dit is niet hoe wij onze werving hebben ingericht.

    Dit betekent dat alle ongevraagde profielen die worden aangeboden op Lely vacatures, als directe sollicitaties zullen worden behandeld.

    Wil je meer informatie over deze vacature? Milou van Ruijven

    Bel of WhatsApp via +31(0)683027414.

    Over Lely

    Een duurzame, winstgevende en aangename toekomst voor een melkveehouder door robotisering, engineering en boerenkennis te combineren, daar geloven we in.

    Dat begon ruim 70 jaar geleden met een droom van twee broers in Maassluis. Sindsdien zijn we innovatieve koploper in geautomatiseerde systemen voor melkveehouders over de hele wereld.

    Met 1.600 gespecialiseerde professionals werken we constant aan nieuwe agrarische revoluties. Dat doen we nog steeds vanuit onze Campus in Maasluis, het gebouw met de hoogst haalbare duurzaamheidsprestaties van Nederland, maar ook wereldwijd.

    Met als doel, melkveehouden voor een volgende generatie (ook) interessant te maken.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier