KAM Manager
Michael Page
Zuid-Holland, NL
2 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden

Als KAM Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren van het KAM beleid en de aansturing van de afdeling kwaliteit, bestaande uit één medewerker.

Je zorgt voor het opstellen, bewaken en (laten) uitvoeren van het KAM-beleid en je coacht de collega's die binnen onze organisatie te maken hebben met het KAM-

beleid. Verder zorg je voor het actief creëren van draagvlak voor het KAM-beleid binnen de organisatie en je adviseert directie, het Management Team en lijnmanagement op het gebied van het KAM beleid.

Ook het verkrijgen, behouden en beheren van de keurmerken en cerfificeringen behoren bij je verantwoordelijkheden. Daarnaast zorg je voor het organiseren en verbeteren van de veiligheid en kwaliteit van de bestaande en nieuwe machines en het productieproces in alle facetten.

Durf jij de verantwoordelijkheid te nemen over het KAM beleid?

Wil jij werken in een dynamisch bedrijf met veel kansen en ruimte?

Profiel

Als KAM Manager ben je resultaatgericht, hands-on, kun je mensen overtuigen en beïnvloeden, ben je vasthoudend en voel je goed aan wat er speelt in de organisatie.

  • Je beschikt over een afgeronde (technische) opleiding op HBO niveau en / of een afgeronde opleiding Middelbare veiligheidskunde
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een technische productieomgeving
  • Je bent op de hoogte van alle relevante wet- en regelgeving en ontwikkelingen in het vakgebied
  • Je hebt kennis van en ervaring met managementsystemen, zoals ISO 14001 en OHSAS 18001 / ISO 45001
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je beschikt over een duidelijke visie op KAM en je draagt deze actief uit en je kunt gemakkelijk schakelen tussen de verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie
  • Over onze klant

    Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een KAM Manager. Zij zijn een succesvol, klantgericht bedrijf binnen de verpakkingsindustrie met bijna 400 medewerkers.

    Zij zijn actief in Nederland én daarbuiten en altijd op zoek naar goede mensen.

    Aanbod

  • Fulltime functie (40 uur)
  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris
  • Wij zijn een snel groeiend bedrijf dus ook voor jou is er ruimte om te groeien
  • Ontwikkelingsmogelijkheden door middel van het volgen van opleidingen en cursussen
  • Goed inwerktraject
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier