Commercieel medewerker binnendienst
Wiltec
Uden, NL
6 dagen geleden

Wat vragen wij

Functie Commercieel Medewerker BInnendienst Uren per week 40 Opleidingsniveau HBO

Functieomschrijving

In de rol van commercieel medewerker binnendienst leef jij je volledig in. Jij weet dus precies wat er speelt bij onze (key) accountmanagers en klantrelaties om deze zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

Jij beantwoordt alle vragen en / of opmerkingen betreft sales en commerciƫle acties. Dit doe jij via de telefoon, video calls en mail.

De vragen kunnen van zowel klanten als collega's komen en lopen uiteen van vragen over voorraden, leveringen, artikelen, tot het uitbrengen van offertes, het op maat geven van advies en het afhandelen van klachten.

Hoe ziet jouw week eruit?

  • Het ene moment ben je bezig om een vraag van de (key) accountmanager te beantwoorden
  • Dan ben je bezig met het inrichten van de webshop voor een groot account
  • Dan gaat de telefoon en heeft een klantrelatie een vraag over de prijs van een artikel
  • Dan heeft een klantrelatie of collega een inhoudelijke vraag over een artikel of zijn ze op zoek naar advies betreffende een specifiek vraagstuk
  • De accountmanager komt terug van een klantbezoek en jij zorgt ervoor dat de gemaakte afspraken administratief worden vastgelegd
  • Je krijgt een e-mail van een klant die graag wil weten wat de status van de uitlevering van zijn bestelling is
  • De accountmanager gaat naar een klantbezoek en jij hebt ervoor gezorgd dat hij speciale prijslijsten en documentatie kan meenemen naar zijn afspraak
  • Goed nieuws : er is een commercieel succes geboekt en jij mag meewerken aan het schrijven van het redactioneel stuk
  • Vervolgens ga jij je richten op het samenstellen van een klantspecifieke catalogus voor een belangrijke klantrelatie
  • Jij hebt contact met een klant over de retournering van een bestelling
  • Wij hebben een tender / offertetraject gewonnen en jij zorgt ervoor dat deze (niet standaard) afspraken administratief worden verwerkt
  • Je werkt samen met de accountmanager een plan van aanpak uit om een prospect te benaderen en uiteindelijk tot klant te maken
  • Al met al een zeer afwisselende functie waarin jij onze salesafdeling en klantrelaties geheel ondersteund!

    Functie-eisen

  • Jij beschikt over een MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Jij maakt graag gebruik van jouw commerciĆ«le administratieve talent en sociale skills
  • Jij bent analytisch sterk en ziet het glas halfvol
  • Jij bent een prettige collega en functioneert goed in een jong, dynamisch team met professionals
  • Wat mag je van ons verwachten?

  • Een verantwoordelijke baan in een energiek en groeiend bedrijf
  • Werken in een organisatie waarin duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat!
  • Afwisseling en ruimte voor eigen initiatief
  • Een informele en collegiale werksfeer
  • Maar liefst 28 vrije dagen op jaarbasis o.b.v. 40 uur en de mogelijkheden om op jaarbasis 5 verlofdagen bij te kopen
  • Elke dag vers fruit op de werkvloer
  • Personeelskorting op onze producten
  • Een gedegen onboarding traject, een goede start vinden wij enorm belangrijk!
  • Goede pensioenregeling (2 / 3 betaald door Wiltec)
  • Wij zijn aangesloten bij Bedrijfsfitness Nederland (sporten met korting)
  • Leuke en gezellige bedrijfs- en teamsuitjes
  • Jezelf ontwikkelen binnen onze Academy en met SkillsTown (meer dan 700 (online) trainingen ->
  • voor ieder wat wils!)

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier