Accountmanager After Sales – Snaarinstrumenten (junior/medior/senior)
Bax Music
Goes
5 dagen geleden

Goes 24 uur, 32 uur, 40 uur After Sales Full-time, Part-time

Door uitbreidingen en groei van het bedrijf zijn wij per direct op zoek naar een Accountmanager om het After Sales team te komen versterken.

Grootste muziekwinkel van de Benelux

Dit is je kans om te werken bij de grootste muziekwinkel van de Benelux! Bax Music verstuurt meer dan een miljoen pakketten per jaar naar muzikanten en andere muziekliefhebbers in heel Europa.

Muziekinstrumenten, dj-gear, microfoons, speakers, disco-verlichting en nog véél meer. Alles om muziek te maken en alles voor een tevreden klant.

Klinkt jou dat als muziek in de oren? Dan pas je perfect in het team van Bax Music!

Wat ga je doen?

Als Accountmanager ben je werkzaam op de After Sales afdeling van Rapaat Logistics B.V. De After Sales afdeling draagt er zorg voor dat klanten ook na hun aankoop tevreden blijven over Bax Music.

Om vanuit After Sales de klant een zo goed mogelijk service te bieden staat de volgende vraag centraal : Wat zou ik zelf verwachten als klant?

En wordt er meegedacht met klanten om tot goede oplossingen te komen.

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het managen van het reparatie proces. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor meerdere leveranciers waarbij jij de reparatie stroom van deze leveranciers gaat managen’.

Hierin ben je verantwoordelijk voor het reparatie proces en zorg je ervoor dat de klant zo snel mogelijk geholpen wordt.

Hiervoor zal je dagelijks contact onderhouden met je leveranciers, klanten en ben je instaat om de producten uit een van onze productgroepen te testen.

Een dag kan er als volgt uitzien : Er wordt gestart met een operationeel overleg met je team. Hierna start je met de verwerking van de binnengekomen reparaties van jouw leveranciers.

De reparaties ga je zelf testen om te zien of de klacht gereproduceerd kan worden en om te zorgen voor een duidelijke klachtomschrijving voor de leverancier.

Indien nodig heb je hier telefonisch contact over met de klant of met de leverancier als de benodigde kennis ontbreekt. In de middag heb je een wekelijks overleg gepland met een van je leveranciers om de uitstaande reparaties door te nemen.

Het blijkt dat 2 reparaties vertraging oplopen. Hierop neem jij direct actie door met de leverancier naar een alternatieve oplossing te kijken en de klant hiervan op de hoogte te stellen en eventuele oplossing aan te bieden.

De dag wordt afgesloten met het versturen van de reparaties naar zowel de leverancier als de klant.

Je hebt

  • beginnende) kennis van een van onze productgroepen Snaarinstrumenten, DJ, PA & Verlichting, Studio, Toetsen en Drums;
  • een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
  • bij voorkeur productkennis van het assortiment van Bax Music.
  • Je bent

  • communicatief zeer vaardig en sociaal;
  • bereid om je (technische) productkennis uit te breiden
  • klant- en servicegericht;
  • stressbestendig en daadkrachtig;
  • goed in plannen en organiseren;
  • resultaat- en oplossingsgericht;
  • nauwkeurig;
  • enthousiast;
  • flexibel;
  • een persoon met een aanpakkers mentaliteit;
  • Daarnaast herken je je in onze kernwaarden

  • Maak de klant blij
  • Zorg dat je een expert bent
  • Gebruik je enthousiasme
  • Zet de eerste stap
  • Bied je hulp aan
  • Durf het anders te doen
  • Bereik meer met minder
  • Doe wat je zegt
  • Maak de klant blij
  • Wij bieden

  • een uitdagende baan;
  • een prima salaris;
  • een team waar je veel van kunt leren;
  • ruimte om jezelf verder te ontwikkelen;
  • een goede sfeer met tafelvoetbal en tafeltennis in de pauzes;
  • een optie om twee keer per week gratis te bootcampen;
  • personeelskorting op het assortiment van Bax Music;
  • gratis fruit op de werkvloer;
  • pensioenregeling;
  • bedrijfsfitnessregeling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier