Goes 24 uur, 32 uur, 40 uur After Sales Full-time, Part-time
Door uitbreidingen en groei van het bedrijf zijn wij per direct op zoek naar een Accountmanager om het After Sales team te komen versterken.
Grootste muziekwinkel van de Benelux
Dit is je kans om te werken bij de grootste muziekwinkel van de Benelux! Bax Music verstuurt meer dan een miljoen pakketten per jaar naar muzikanten en andere muziekliefhebbers in heel Europa.
Muziekinstrumenten, dj-gear, microfoons, speakers, disco-verlichting en nog véél meer. Alles om muziek te maken en alles voor een tevreden klant.
Klinkt jou dat als muziek in de oren? Dan pas je perfect in het team van Bax Music!
Wat ga je doen?
Als Accountmanager ben je werkzaam op de After Sales afdeling van Rapaat Logistics B.V. De After Sales afdeling draagt er zorg voor dat klanten ook na hun aankoop tevreden blijven over Bax Music.
Om vanuit After Sales de klant een zo goed mogelijk service te bieden staat de volgende vraag centraal : Wat zou ik zelf verwachten als klant?
En wordt er meegedacht met klanten om tot goede oplossingen te komen.
Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het managen van het reparatie proces. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor meerdere leveranciers waarbij jij de reparatie stroom van deze leveranciers gaat managen’.
Hierin ben je verantwoordelijk voor het reparatie proces en zorg je ervoor dat de klant zo snel mogelijk geholpen wordt.
Hiervoor zal je dagelijks contact onderhouden met je leveranciers, klanten en ben je instaat om de producten uit een van onze productgroepen te testen.
Een dag kan er als volgt uitzien : Er wordt gestart met een operationeel overleg met je team. Hierna start je met de verwerking van de binnengekomen reparaties van jouw leveranciers.
De reparaties ga je zelf testen om te zien of de klacht gereproduceerd kan worden en om te zorgen voor een duidelijke klachtomschrijving voor de leverancier.
Indien nodig heb je hier telefonisch contact over met de klant of met de leverancier als de benodigde kennis ontbreekt. In de middag heb je een wekelijks overleg gepland met een van je leveranciers om de uitstaande reparaties door te nemen.
Het blijkt dat 2 reparaties vertraging oplopen. Hierop neem jij direct actie door met de leverancier naar een alternatieve oplossing te kijken en de klant hiervan op de hoogte te stellen en eventuele oplossing aan te bieden.
De dag wordt afgesloten met het versturen van de reparaties naar zowel de leverancier als de klant.
Je hebt
Je bent
Daarnaast herken je je in onze kernwaarden
Wij bieden