Wil jij onze klanten support geven op het gebied van boekhouden, logistiek, crm, urenregistratie, facturering, xml en bij it-
gerelateerde vragen? Heb jij een hbo-opleiding en wil jij je ontwikkelen tot supportspecialist voor de softwareproducten van Visma Software?
Dan ben jij de trainee waarin wij willen investeren met persoonlijke coaching en een opleidingsprogramma.
Wat houdt de vacature in?
Als trainee customer support leer je je in te leven in vragen van klanten en inzicht te krijgen in bedrijfsadministratieve processen.
Denk aan financieel-administratieve en logistieke processen, projectadministratie, urenregistratie en crm. Je hoofdtaak is het (vanuit kantoor) beantwoorden van uiteenlopende vragen van gebruikers die werken met de (online) software van Visma.
Je krijgt te maken met klanten uit het midden- en kleinbedrijf, variërend van groothandels tot architecten, accountants, tuincentra en stichtingen.
Als trainee customer support lever je, samen met je collega’s van de afdeling Support, ook een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van de software.
Je verwerkt de feedback van klanten en je test nieuwe versies van de software.
De functie trainee customer support vraagt om sociale en communicatieve vaardigheden, bedrijfsmatig inzicht en analytisch vermogen en uiteraard affiniteit met software.
Ben jij de servicegerichte trainee die zich wil verdiepen in onze business software en in de professionele ondersteuning van onze klanten?
Wat vragen wij van jou?
Wat bieden wij jou?