Customer Support Consultant
Decos
Netherlands
2 dagen geleden

Als een spin in het web ben je bezig om diverse tickets zelf op te pakken of om ze op de juiste plek te krijgen. Samen met jouw collega’s til jij het zaakgericht werken van onze klanten naar het volgende niveau.

Who are we

Decos digitaliseert de wereld. Vanuit ons papier- en CO2-vrije hoofdkantoor in Noordwijk werken wij in zelfsturende teams, waarbij je zelf bepaalt hoe jij je eigen doelen gaat behalen.

Maar je hoeft ook weer niet alles zelf te doen : onze robot doet de deur voor je open en jouw toekomstige collega’s werken er hard aan dat hij straks ook nog koffie voor je haalt.

Wij maken IT-oplossingen waarmee je effectief en efficiënt kunt samenwerken. Dit doen wij met name voor (lokale) overheden, zodat zij hun diensten beter kunnen afstemmen op de behoeftes van hun inwoners.

Zo werken wij aan Smart Cities, met slimme software die voldoet aan de eigentijdse, digitale wensen van vandaag. Met fraaie webformulieren en makkelijke apps proberen we het mensen zó fijn en zó eenvoudig mogelijk te maken, zodat het aanvragen van een evenementenvergunning of het melden van stormschade voor iedereen een makkie wordt.

WE ARE LOOKING FOR

Als Customer Support Consultant ondersteun je klanten en collega’s bij uiteenlopende vragen over en problemen met onze JOIN suite.

Je bent voornamelijk bezig met troubleshooten via telefoon, e-mail of remote sessies. Je legt hierbij verbanden tussen de klantbehoeften en de functionaliteit van het product.

Daarnaast verwachten wij dat onze nieuwe collega met zijn / haar eigen visie en daadkracht ook een bijdrage levert aan het optimaliseren van onze eigen processen.

Als persoon ben jij communicatief vaardig en ga je geen uitdaging uit de weg. Je organiseert jouw eigen werk en zorgt dat alle zaken goed verlopen.

Doordat je met veel stakeholders te maken hebt, kun je goed prioriteiten stellen en onder druk werken. Wanneer jij ’s avonds naar huis gaat, voel je je zeer voldaan.

Morgen heb je een geplande call en adviseer jij over hoe onze klant zaakgericht werken naar het volgende niveau kan brengen!

SKILLS & REQUIREMENTS

Wij zoeken iemand die energie krijgt van het ondersteunen van klanten en de focus niet alleen heeft op het werk van vandaag, maar ook op het optimaliseren van het werk van morgen.

Daarin durf je teamleden, collega’s en klanten mee te nemen.

Daar horen wat ons betreft de volgende skills bij :

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden om de klant zo goed mogelijk te ondersteunen;
  • Je hebt affiniteit met automatisering / ICT, het liefst binnen de publieke sector;
  • Een afgeronde HBO / WO-opleiding;
  • 2 tot 7 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functies;
  • Ervaring met zaakgericht werken;
  • In het bezit van rijbewijs B of binnenkort hiervan in bezit.
  • WHAT'S IN IT FOR YOU?

  • Je hebt de vrijheid om deze functie vorm te geven en jouw creativiteit en ontwikkeling de vrije loop te laten;
  • Je werkt samen in een enthousiast team met je directe collega’s maar schakelt veel met onze consultants en developers.
  • Bovendien werk je volledig cloudbased met de nieuwste technologieën;
  • Maandelijks organiseren collega’s leuke borrels en events.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier