Team Lead Customer Service Desk Spare Parts & Consumables
Lely
Maassluis, Zuid-Holland, Netherlands
1 dag geleden

Vacatureomschrijving

Ga jij voor de beste customer experience? Heb jij ervaring om van klantvraag tot bezorging van de order een echte journey te maken?

Kun jij bestaande processen verder professionaliseren, het team enthousiast maken om hierin mee te gaan en klanten te overtreffen in servicegerichtheid? Lees dan verder!

Belangrijkste taken

De Customer Service Desk in Maassluis bestaat uit drie teams, een administratief team, een team dat zorgt voor de orderintake en vervoer van onze robots en een team dat verantwoordelijk is voor het orderproces tot aan facturatie van Lely Spare Parts en Consumables.

De totale afdeling bestaat uit ongeveer 26 collega’s en samen bedienen we ruim 180 Lely Centers wereldwijd! Hoe cool is dat?!

Als Team Lead ben jij met jouw team verantwoordelijk voor een optimaal verloop van de orderintake, orderplanning en afhandeling van alle vragen op het gebied van Spare parts en Consumables, ook als er een keer iets niet goed is gegaan, zorg je ervoor dat het goed wordt opgelost en opgevolgd.

Je bewaakt het proces rondom de gemaakte afspraken met klanten en logistieke partners van Lely. Je bent organisatorisch sterk en weet de juiste prioriteiten te stellen samen met andere afdelingen binnen Lely, zoals supply chain, product management, planning, productie en finance.

Je bent daadkrachtig en kunt je gemakkelijk aanpassen aan veranderende werkprocessen, taken en verantwoordelijkheden om de meest optimale service aan de klant te kunnen bieden.

Je rapporteert aan het Hoofd Customer Service Desk en bent onderdeel van het Sales segment.

Concreet bestaat jouw rol uit de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden :

  • Managen, coachen, leidinggeven en ontwikkelen van je team om de klanttevredenheid verder te verbeteren;
  • Zorgdragen voor correcte orderverwerking en klachtenafhandeling binnen jouw team;
  • Zorgdragen voor een professionele, proactieve benadering van onze externe en interne klanten en leveranciers;
  • Monitoren en optimaliseren van nieuwe en bestaande processen samen met andere afdelingen;
  • Begeleiden en implementeren van nieuwe productintroducties binnen het team;
  • Het realiseren en opvolgen van de Customer Service Desk doelstellingen;
  • Het opstellen en bewaken van de bijbehorende periodieke rapportages en KPI’s;
  • Oplossen van probleemsituaties;
  • Versterken van samenwerking met andere afdelingen.
  • Functie-eisen

    Jij bent klantgericht en vindt het leuk om in een innovatieve en internationale werkomgeving te werken. Verder heb je

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal drie jaar leidinggevende ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in een internationale B-to-B Customer Serviceafdeling;
  • Aantoonbare ervaring met het doorvoeren van optimalisatieprocessen;
  • Een hands-on-managementstijl die gericht is op samenwerking met interne afdelingen;
  • Een proactieve, resultaatgerichte houding, flexibel en klantgericht, gedreven om steeds te verbeteren, probleemoplossend en met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, bij voorkeur ook beheersing van een derde taal;
  • Kennis van ordermanagement en ERP-systemen en kun je een actieve bijdrage leveren om processen en systemen verder te verbeteren;
  • Goede kennis van Microsoft Office (minimaal Word / Excel).
  • Aanvullende informatie

    In een internationale werkomgeving die gedreven wordt door innovatie zijn er voldoende uitdagingen en doorgroeimogelijkheden. Verder bieden we je :

  • Vrijheid en verantwoordelijkheid om te ondernemen binnen Lely;
  • Een enthousiast team dat zich gezamenlijk inzet om de beste service aan onze Lely Centers te bieden;
  • open en informele sfeer;
  • prima arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen en 13 adv-dagen;
  • flexibele werktijden;
  • vrijheid en zelfstandigheid in het organiseren van je eigen werk;
  • de mogelijkheid om per jaar 6 roostervrije dagen te verkopen;
  • tegemoetkoming in diverse verzekeringspremies.
  • Onze Lely Academy met een aanbod van verschillende opleidingen;
  • een dynamische functie met veel ruimte voor eigen initiatief en invulling.
  • FitatLely programma met (online) sportlessen, masterclasses over thuiswerken en andere activiteiten op het gebied van Body, Mind or Food.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier