Medewerker klantenservice
Cendris
NL
1 dag geleden
source : Joof.nl
  • Wat ga jij doen Je gaat aan de slag bij Cendris opde afdeling PostNL. Op deze afdeling komen telefoontjes en mailtjesbinnen van de zakelijke klanten van PostNL, zij hebbenverschillende vragen of problemen, bijvoorbeeld : Eensupermarktmedewerker belt met vraag over de PostNL producten diezij verkopen;
  • De eigenaar van een startende webshop wil graag wetenwat het kost om zijn producten via PostNL te verzenden; Een bedrijfbelt om na te vragen waarom zijn producten nog niet bezorgt zijnbij de klant;
  • Een verzonden pakket is zoek geraakt. Wat nu? Jestaat de klant vriendelijk en professioneel te woord. Het isbelangrijk dat je een gezonde dosis inlevingsvermogen bezit,aangezien het heel vervelend voor de klant is wanneer een pakketbijvoorbeeld zoek raakt.

    Jij bent dé expert voor de klant en moeten onderzoekende houding weet jij al snel het probleem te vinden énop te lossen.

    Soms is het allemaal wat ingewikkelder en start jeeen case om het voor de klant op te lossen. Jij beheert de case enje onderhoudt contact met de desbetreffende klant.

    Natuurlijk moetje voorafgaand best veel weten over PostNL, procedures enklanttevredenheid. Maar maak je vooral niet druk, voorafgaand krijgje een betaalde training en ook na de training krijg je nogvoldoende begeleiding van je collega’s, de coaches en deteammanagers We vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bijons, het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en dat je graag bezigbent je eigen ontwikkeling én die van de afdeling.

    Voor welkbedrijf werk je Cendris kan zichzelf het beste omschrijven alsaanpakkers met verantwoordelijkheidsgevoel die open staan voornieuwe ideeën en die ook zelf aandragen.

    Teamplayers diegezamenlijk gaan voor het beste resultaat. Wij geven je de ruimteén flexibiliteit om bij te dragen aan ons succes en ondertussenjezelf te ontwikkelen.

    Want samen zorgen we voor tevreden klantenDe opdrachtgever is PostNL, je kent het wel. De organisatie dieiedere dag met veel inspanning zorg draagt voor het op tijdbezorgen van pakketten en brieven.

    Dit voor zowel zakelijke klantenals voor de consument (jij en ik). Op de klantenservice van PostNLbij Cendris heerst een ontspannen sfeer.

    Samen met je collega’smaak je het verschil voor de klant én zorg je ook voor een gezondeen gezellige sfeer op de werkvloer.

    Spannend zo’n nieuwe omgeving.Maar maak je geen zorgen, collega’s, coaches en teammanagers staanklaar om jou te helpen. Wat vragen wij Je kunt minimaal 16 uur perweek werken Je kunt natuurlijk meer werken, zelfs tot aan fulltimeJe bent communicatief vaardig Je werkt graag in een informeleomgeving.

    Wat we bieden Als klantenservicemedewerker PostNL biedenwij jou het volgende : Flexibele openingstijden : ma t / m vrij van08 : 00 19 : 00 uur en op zaterdag van 09 : 00 16 : 00 uur Brutouurloon van 9,44 (jonger dan 21 jaar?

  • Dan gelden de jeugdschalen)na vier maanden ga je automatisch over op €9,53 Opbouw vanvakantiegeld én vakantie uren, reiskostenvergoeding Je kunt zelfbepalen wanneer je wilt werken (tussen de 16 en 36 uur per week)Een betaalde training waarin jij wordt klaargestoomd voor defunctie Af en toe thuiswerken is mogelijk, ná ongeveer 6 maanden;
  • Doorgroeimogelijkheden (coach, trainer, floormanager ofteammanager). Jij bent uit-munt-end : wij waarderen jouw inzet endat willen wij graag belonen.

    Hebben wij even iets gaafs voor jou : Cendris Coins Met dit klinkende spaarsysteem verzamel je Coins dieje kunt gebruiken voor inspirerende extra’s in de Coins shop.

    Denkbijvoorbeeld aan een avondje bios, een dagje pretpark of een van devele producten (cadeaukaarten, elektronica, huishoudapparatuuretc.

    Talent Lab : laat jouw talent stralen Hier komen eenmalige oftijdelijke klussen op te staan. Bijvoorbeeld wanneer wij eenfotograaf zoeken voor een open dag of deelnemers aanprojectgroepjes.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Continue" or "Continue with Google" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier